på jakt efter två vinterjackor

Sofia och jag går fortfarande omkring i våra vår/höst jackor. Och nu när det verkligen börjar bli kyligt på morgorna blir vi som två gående istappar..
Anledningen till varför vi inte köpt någon vinterjacka är för att vi såklart inte hittat någon.
Men om jag verkligen fick välja skulle jag vilja ha en Kenza 7 jacka med svart päls!
Problemet är att den går på 3000 kr. Jag tror inte det skulle vara omöjligt att få en (har redan pratat med mamma) men sen ska vi ha en till, inte likadan och som vi gillar lika mycket - så tror inte det är värt det..
Haha, allvarliga problem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0