tandläkaren

Runt ett tiden idag gick jag iväg till tandläkaren i Nyköping, ska kanke få tandställning! Så redan imorgon igen ska jag dit på en större undersökning, tar ca en timme sådär. Klockan åtta på morgonen ska jag vara där, alltså behöver jag gå upp ännu tidigare - toppen..
Efterråt åkte vi in till stan där Sofia och Linn redan var, kom hem med två tröjor och ett nagellack! ♥
Annars då? Har ätit många bullar eftersom vi bakade det idag, 4 - 5 kanske. :)




suddig bild, färgen är lite grå/grön? Syns inte så bra.
H&M

I verkligheten är den här färgen mer vinröd och lite lila.
gina tricot
Klockan sju är det Friskis & Svettis i västerljung, "medel" går vi på idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-10-06 @ 14:41:45
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Snygga tröjor!

sv: jag är 1,69! :) kram!

2011-10-06 @ 14:42:22
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0