Antonia: lång dag i Nyköping

Imorse ringde klockan 5.30 för att vi skulle hinna med ett tåg till Nyköping. Jag hade nämligen en tid för att fixa min tandställning, så nu har jag sådär jääkligt ont och har svårt att äta.. Jag har även rosa gummisnoddar den här gången - gulligt (kan visa i ett annat inlägg). Efter det drog vi in till stan och köpte lite smått och gott (visar senare). Nu är Linn här och vi ska äta glass och sätta på OneTreeHill avsnitt! ♥
Igår målade jag naglarna i en klassisk röd färg, lätt att matcha till. :)

Kommentarer
Postat av: v

jättefin färg!:)älskar röda naglar

2012-04-11 @ 21:37:24
URL: http://vendelasonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0