Antonia & Sofia: bekännelser

- Vi önskar att vi var lite mer "spontana" och YOLO liksom och lite mindre "ordningsamma". 
- Jag tror att vi aldrig visat oss helt utan smink i skolan. 
- Vi gillar all mat förutom svamp, oliver och blodpudding, euk.. Sen äter vi väldigt mycket också! 
- Det skulle vara så mycket skönare om vi inte behövde använda foundation. 
- Folk i våran klass känner fortfarande inte skillnad på oss ibland, även fast vi gått flera år i skolan tillsammans... 
- Vi fyller 16 år om 22 dagar! Ehh okej? Ingen bryr sig.. 
- Den vanligaste frågan vi får är "Är ni tvillingar?" 
- Vi undrar ibland vilken bild ni får av oss via bloggen, skulle vara kul att veta faktiskt. 
Bjuder på en härlig bild från i somras på Antonia, Moa och Sofia 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tänker er som två snälla, ganska ordentliga, lugna tjejer. Som trofasta och riktigt pålitliga vänner, sådana som får allt att kännas bättre om man är ledsen. Dessutom verkar ni riktigt mysiga och smarta, inte partyprinsessor som super varje helg. Ni har dessutom riktigt snygga kläder varje dag, och har en riktigt bra känsla för stil.
Jaa, det är typ så jag ser er två :)
Kram!

Svar: Åh gud vad glada vi blev, tack så jätte mycket!! :D Du prickade in bra faktiskt :) KRAMAR
Sofia & Antonia

2012-12-23 @ 13:11:08
Postat av: Jenny

Jag började ganska nyligen att läsa er blogg, men ni verkar som vääldigt trevliga människor. Ni har också sjukt fina kläder! Er blogg är en stor inspiration och underhållande att läsa.
Jag vill bara tillägga att ni är sjukt fina och jag trodde faktiskt ni var modeller när jag först hittade er blogg!

Svar: Åh tusen tack!! Dina fina ord betyder mycket för oss. Super kul att du har hittat hit, God Jul! Kram :)
Sofia & Antonia

2012-12-23 @ 23:12:13
URL: http://shadow.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker ni verkar vara super snälla, pålitliga personer som verkligen bryr sig om alla! Inga som ljuger & har massa förutfattade-meningar!! Ni verkar väldigt lugna & inte sånna som vill göra något dumt i stan på kvällarna liksom.

Svar: Ja det stämmer ganska bra faktiskt ;) Tack så mycket för alla fina komplimanger och God Jul!! Kram
Sofia & Antonia

2012-12-24 @ 09:25:03

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0