Gina Tricot

Samlade ihop lite snygga plagg ifrån Gina Tricot, den ormmönstrade blusen tyckte jag var riktigt snygg till lite guldsmycken och mörka jeans, den vita klänningen var verkligen hur fin som helst, dock skulle jag vilja ha den liiite kortare för att kunna köpa den, de två sista tröjorna var bara perfektion ♥ Nu när vi pratar om mode skulle jag uppskatta bra sidor där man kan köpa balskor? Jag har kollat runt lite på Nelly bara. 
 Och så en bra låt som avslut, lyssna om ni inte hört! 
 
/ Antonia

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag köpte mina balskor på Åhléns 299kr och perfekta :) så kolla där!

Svar: Åh okej, det ska jag göra! Tack för tipset :) Kram
Sofia & Antonia

2013-04-18 @ 20:06:20
Postat av: SOFIA

Åh, gillar verkligen att du skrev att det var du som skrivit inlägget!:)

Svar: Åhh vad roligt att höra, ska försöka börja med det nu! :) kram
Sofia & Antonia

2013-04-18 @ 20:24:17
Postat av: Anna

Gillar också ormskinnsblusen!

Svar: Ja ur snyggt! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-04-19 @ 14:08:19
URL: http://www.accessoeramera.nu
Postat av: Sofia

Kan inte ni visa hur man får in youtube klipp på bloggen? Jag har försökt med allt men inget funkar.. :)

Svar: Jo absolut! Det är så enkelt att jag kan förklara här om det går bra :)steg 1: klicka in på youtube och välj din låt.
steg 2: Under klippet finns det en liten knapp där det står "dela", bredvid knappen "om". Klicka på dela.
steg 3: Då kommer det upp en ruta med en länk, strunta i den och klicka på "bädda in" som finns bredvid.
steg 4: Nu kommer det ännu mera text, välj din storlek där det står och kopiera länken.
steg 5: gå in på nytt inlägg, längst ner där du kan skriva finns det en knapp med "ändra redigerare", klicka på den och klistra in länken.
steg 6: klicka nu på ändra redigerare igen och TADA, din video är uppe.
Hoppas detta hjälpte och du förstod, fråga gärna igen annars! Kram
Sofia & Antonia

2013-04-19 @ 16:41:44
URL: http://sofiablaad.blogg.se
Postat av: Lollo

Have2have har skitttt snygga pumps, köpt alla mina där! Så ta en titt

Svar: Åh tack!! Ska absolut kolla där :) Kram
Sofia & Antonia

2013-04-28 @ 11:27:48

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0