yesterday

En av sakerna vi köpte igår, en helt underbar BH. Köpt inne på H&M för 129kr, nöjd!! 
 
Hej på er finisar! Igår hade vi en jätte mysig dag, först åkte vi iväg till Nyköping med några tjejkompisar, råkade missa tåget hem vilket resulterade i att vi fick vänta i tre timmar på skjuts, men det gjorde oss inte så mycket! Senare på kvällen hade vi filmkväll med ett gäng härliga människor, kul att få lära känna lite nytt folk! Super trevlig dag hur som, vad har ni hittat på medans vi varit borta? Kram på er ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

http://www.hm.com/se/product/05737?article=05737-B

Svar: Förstod inte riktigt vad du ville med den här länken, men nej det är inte en sån vi har!
Sofia & Antonia

2013-04-21 @ 17:30:59
Postat av: Frida

Den är min absoluta favorit!! Har haft den ca 5 månader och den är den bästa jag haft, bra köp där!!

Svar: Åh vad glad jag blir! Gillar den också jätte mycket :) kram
Sofia & Antonia

2013-04-21 @ 22:33:40
URL: http://fridaranden.blogg.se
Postat av: Johanna

Visst har ni båda en skinnjacka från modekungen? Hur är dom i storleken? Är de små, stora, eller "normala"? Vilken storlek har ni på era? Superfin blogg! :)

Svar: Ja vi har både en varsin svart skinnjacka därifrån. Vi har storlek S i våran och jag skulle inte vilja ha en större, själva modellen är rätt så kort och tajt så från början övervägde jag att skicka tillbaka och köpa en storlek större men efter några användningar töjde den ut sig! Så nu är den i PERFEKT passform :) Men jag skulle i alla fall säga att den är normal i stolekarna eftersom jackan är meningen att den ska vara rätt så kort och tajt. Åh tack så jätte mycket snälla du! Kram
Sofia & Antonia

2013-04-22 @ 18:19:53

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0