Antonia: black and white

 
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om de här bilderna, de blev inte som jag hade tänkt mig.. haha. Men det tjatas så mycket om att vi bloggar dåligt så det får duga! 
Godmorgon kamrater! ♥ Idag startar vi torsdagen med en timmes sovmorgon - härligt! Förövrigt är jag lättad över att inte ha något prov idag, eftersom de nationella proven (och alla andra) dragit igång är dagar som denna lite extra sköna. Efter skolan idag blir det att plugga Biologi med Sara. Ha det fint! 

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Skitsnygga bilder ju!!

Svar: Åh men tack så mycket, hehe! :D
Sofia & Antonia

2013-02-07 @ 17:22:17
URL: http://mmiaas.blogg.se
Postat av: Molly Bergström

Var med och tävla om att få en länk inför mina 13.000 unika läsare.
Det enda du behöver göra är att kommentera mitt tävlingsinlägg :)

Lycka till! :D

2013-02-08 @ 10:52:38
URL: http://mooollys.se
Postat av: Annika

Snyggt :D

Svar: Tack! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-02-08 @ 12:02:49
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Emma

Hej! Hoppas att det nationella provet gick bra för er ;) Eftersom jag är en 96a så hade vi att vi skulle skriva en krönika förra året, jag undrar vad ni 97or hade för genre i år? :D Puss, bra blogg!

Svar: Hejsan! Tack ska du ha, ja det gick faktiskt ganska bra måste jag säga! Vi fick välja mellan tre olika, men temat var "Spegel, spegel på väggen där". Så det handlade ganska mycket om skönhetsoperationer, utseende och sånna saker. Det var faktiskt intressant! Kram på dig :)
Sofia & Antonia

2013-02-08 @ 14:22:08
Postat av: Emma

Ja men jag menade inte läsförståelsen, utan sjävla skrivdelen? :) Kram!

Svar: Ja precis, uppsatsen? Där fick vi välja att skriva en text om skönhetsoperationer till Dagen nyheter, en valfri novell, eller en text till en ungdomstidning som skulle handla om skillnaden mellan tjejer och killar. Kram :)
Sofia & Antonia

2013-02-08 @ 16:26:18
Postat av: Malin

Nu läste jag också vad ni skrev, ifjol när jag gjorde det så var det lite liknande. Vad valde ni att göra och skriva om då? :)Kramkram

Svar: Vi valde att skriva om kille/tjej, alltså hur det är att vara tjej eller kille i dagens samhälle och om tjejer har mera krav på sig själva osv, och så skulle man jämföra tjejer och killar. :) Kramar
Sofia & Antonia

2013-02-08 @ 21:49:27
Postat av: Elin

Har alla 9or i Sverige samma nationella prov? :)

Svar: Yes! Samtidigt också. Kramis :)
Sofia & Antonia

2013-02-09 @ 10:56:50
Postat av: Julia

När ni skrev skillnaden mellan killar och tjejer, gjorde ni det som en "artikel" eller vad gjorde ni det som? :)

Svar: Inte just en artikel, utan mer som en text där jag skrev min åsikt. Kram :)
Sofia & Antonia

2013-02-09 @ 12:34:33
Postat av: Matilda

åhhh vart har du köpt dom fina tröjorna ? <3

Svar: Hehe den första har vi köpt på H&M och den andra är köpt inne på Cubus. Kramis :)
Sofia & Antonia

2013-02-09 @ 21:00:47

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0