Antonia & Sofia - skönhetstips


Kommentarer
Postat av: ........

Vad bra skönhetstips:-)

Svar: Åh va kul att du tyckte det! :) kram
Sofia & Antonia

2013-02-18 @ 18:35:32
Postat av: Anonym

BRA TIPS :D

Svar: Tack!! Vad bra att du tycker det :) Kram
Sofia & Antonia

2013-02-18 @ 22:11:42
Postat av: Lisa

Det finns en speciell produkt för segt nagellack för att få tillbaka den gamla konsistensen igen. Thinner heter det som man droppar ner i nagellacket. Jag använder OPI Nail Laquer Thinner, 150 kr på kicks men ännu billigare på ebay. Bara ett tips till er! Funkar superbra och nagellacket känns nytt igen! Behövs bara 2-3 droppar så flaskan håller länge med.

2013-02-18 @ 22:17:22
Postat av: Lisa

Det finns en speciell produkt för segt nagellack för att få tillbaka den gamla konsistensen igen. Thinner heter det som man droppar ner i nagellacket. Jag använder OPI Nail Laquer Thinner, 150 kr på kicks men ännu billigare på ebay. Bara ett tips till er! Funkar superbra och nagellacket känns nytt igen! Behövs bara 2-3 droppar så flaskan håller länge med.

Svar: Jahaaa det har jag aldrig hört talas om faktiskt! Men tack för tipset :) Kram
Sofia & Antonia

2013-02-18 @ 22:21:15
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Jag börjar se lite skillnad på er nu ;)

Svar: Hihi vad roligt att du gör det! :) Kram
Sofia & Antonia

2013-02-18 @ 22:50:32
URL: http://julhaz.blogg.se
Postat av: SOFIA

Försökte gissa i början av videon vem som var vem och jag hade rätt! Yeeey haha ;)

Svar: Haha, ja det är flera som börjar se skillnad nu faktiskt! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-02-19 @ 11:16:15
Postat av: Elin Dahl

Faktiskt riktigt bra tips! Och vad söta ni är!

Svar: Va kul att du uppskattade de, tack! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-02-21 @ 22:28:43
URL: http://elinmariadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0