Lanzarote 2013 - part 2

Ödlor fanns det gott om. På det här berget kryllade det av de - under buskar, på väggen, mellan stenarna..
 Vi åt på en jätte härlig restaurang med denna vackra utsikt, det var så fint överallt!
Det blåste dock ganska mycket, men när det var som varmast var det bara skönt. 
Lite mera fina utsikter! 
Och så var vi på en djurpark, där var det mestadels fåglar men även lite andra djur som pingviner. 
Kolla vad gulligt, de i mitten är ungefär normalstora ägg. 
Någon uggleliknande fågel som stod på bara ett ben!
Här var det fint! I burarna på sidorna var det fult av olika sorters fåglar. 
Pingviner!
På den här bilden kollar vi på dessa djur ni ser på bilden under..
Åh de här var väl fina?
Även denna bild är tagen ifrån djurparken, vi var de enda som var där så det passade oss bra som tog massor av bilder ^^
Detta såg man mycket av på Lanzarote, tog bilden åkandes i bilen därför är den lite suddig. 
Det här var verkligen en utsikt, sen ni de små människorna som går där uppe? Då förstår ni att det var stort!
Hehe ja jag ville inte alltid vara med på bild. Här satt vi i alla fall och kollade på utsikten på bilden ovan medans vi väntade på middagen. 
Vågorna var faktiskt riktigt stora, man ser några i bakgrunden men då ser de ganska små ut, haha.
Den här solnegången!! Den lyste röd och var så skarp, och jag blev riktigt frustrerad när jag insåg att det inte alls syntes på bilderna..
 
Jahapp, då var det de flesta av våra bilder ifrån resan! En sista outfit kommer snart. :) 
 

Kommentarer
Postat av: SARAH CARLSTEN

Ha en fin dag, kika gärna in min blogg om du får lust! :)

Svar: Tack detsamma, absolut! :) Kram
Sofia & Antonia

2013-02-03 @ 10:42:03
URL: http://sarahcarlsten.se
Postat av: Anonym

vart har du/ni köpt millitärjackan nånstans?

Svar: Den köpte vi ifrån Vero Moda! :) Kram
Sofia & Antonia

2013-02-03 @ 14:13:13
Postat av: Anonym

har ni några Hollisterkläder?

Svar: Nej faktiskt inte haha, men det beror nog mest på att den närmsta butiken ligger i Stockholm och vi bor en timme därifrån.. Kram
Sofia & Antonia

2013-02-03 @ 14:18:03
Postat av: Fanny- finlandssvensk blogg

Fin blogg ni har!!
Har själv varit i Lanzarote två gånger, så fint där! Men när jag var där hade vi sjukt dåligt väder bara runt 18-20. Har ni någon dag som ni också hade så kallt. Fick dock veta efter resan att det hade varit kallast på 25 år då jag var där.. (svara gärna till bloggen, kommer annars glömma att kollamom ni svarat, hehe) kram

Svar: Åh tack så mycket, detsamma!! Jag är inte helt säker på vilken temperatur vi hade men jag tror att det låg på 23-25 ungefär, vilket jag tycker är helt lagom! Vad synd att det var så kallt när ni var där.. :/ Kram
Sofia & Antonia

2013-02-04 @ 16:23:31
URL: http://fannyyalen.blogg.se
Postat av: Stephanie

Vilka fina bilder!

Svar: Åh tack så mycket!! :) Kram
Sofia & Antonia

2013-02-05 @ 20:53:22
URL: http://stephaniegeb.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0