Första videobloggen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att se en video på er. Ni är lika fina på videon som på bilderna:)

Svar: Åh men tack så mycket!! ^^ Kram på dig
Sofia & Antonia

2013-01-02 @ 19:10:21
Postat av: My

Eran dialekt är då annorlunda, var bor ni? Låter lite som stockholmska fast ändå inte. Haha kram älskar er blogg!

Svar: Dialekt? Oj jag visste inte att jag hade det, haha! Ja vi bor lite utanför Stockholm så det kan vara det. Kramis :)
Sofia & Antonia

2013-01-03 @ 11:28:33
Postat av: :)

Nedj ni har ingen dialekt, det ni pratar kallas riksvenska :) Det pratar man här i trosa/vhd typ :)

Svar: Jaha, haha va kul att lära sig något nytt om sig själv! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-01-03 @ 17:29:53
Postat av: Sara Hedström

Kan ni inte göra ett videoinlägg med någon sorts frågestund? jag vet att ni nog redan har klämt ur alla frågor som era läsare har men..? :)Kram!

Svar: Joo alltså vi har faktiskt också tänkt på det! Så vi funderar på att göra den nån dag, men då har vi ju inte Moas systemkamera som man kan filma med utan då får det väl bli med camen? Äh, folk kommer hela tiden på nya frågor att ställa! ^^ KRAM
Sofia & Antonia

2013-01-04 @ 21:00:34
Postat av: Anonym

Så jäkla härliga! Ni skulle passa sjukt bra som brunetter, skulle vara super fint men självklart är eran hårfärg nu också riktigt fin haha!

Svar: Åh hehe tack!! Antonia har faktiskt varit brunett men jag skulle också kunna tänka mig det, det som hindrar oss är att det är så slitsamt för håret och svårt att få tillbaka samma färg.. Men tack ändå! KRAM
Sofia & Antonia

2013-01-12 @ 21:46:35
Postat av: sara

vad söta ni är som delar på allt:) hitta er blogg på kenzas!

Svar: Hehe ja, det har bara blivit så helt enkelt! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-01-14 @ 01:03:51

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0