Let´s go

Vi tänkte att det skulle vara roligt för er om vi kör en frågestund! Eller vad säger ni? Vi svarar på frågorna under påsklovet i ett inlägg då vi har mycket tid så frååååga på om allt möjligt! 
 
Hallå mina fina! Nu under kvällen gick vi ut med en kompis på en powerwalk/springtur på över en timme (ja ni läste rätt, blev lika förvånad själv faktiskt). Men det var väldigt skönt! Så vi stressade som galningar innan för att hinna laga mat och förbereda oss inför skolan imorgon, men nu ska jag ta det lugnt och duscha. :)) 

Kommentarer
Postat av: Alice

Vad är det viktigaste hos en kille tycker ni?
Har ni haft många förhållande?
Vilken linje ska ni välja nu till gymnasiet?

2013-03-26 @ 21:05:51
Postat av: Anna

Hej!

Jag undrar om ni har några roliga historier om saker som har hänt er pga att ni är enäggstvillingar?

(Det här behöver ni inte ha med i frågan) Min kille är också enäggstvilling och de är vääldigt lika. Vi har varit ihop i över ett år, men i början så var vi på en fest och jag blev ganska full. Jag hade bara träffat hans bror några gånger innan så jag hade inte precis registrerat skillnaderna mellan dem än, så jag går fram till hans bror bakifrån, lägger handen för ögonen och eh... ja, hånglar upp honom typ. Ville sjunka genom jorden när jag fattade vad jag hade gjort dagen efter... Kul att de fortfarande berättar historien så fort de får en chans också! xx

2013-03-26 @ 21:15:32
Postat av: SOFIA

-Jag tycker eran blogg är otroligt bra och eran stil är grymt fin enligt mig! Vart får ni all inspiration ifrån till bloggen/mode?
-Blir ni ofta jämförda som tvillingar? Kan det isf vara jobbigt?
-Vems idé var det från första början att ni skulle börja blogga?
-Vad har ni sökt för linje till gymnasiet? Ni kanske har skrivit det, men kommer isf inte ihåg hehe.

Tack för en jättebra blogg! Ni är så himla fina och som jag sa innan så är eran stil sjukt snygg och ni inspirerar mig massor. Kraaam!

2013-03-26 @ 21:27:59
Postat av: jessica

1. Har ni någon förebild?
2. vad tror ni kommer bli mode nästa höst?
3. läder eller tygrock?
4. favorit klädbutik just nu?

2013-03-26 @ 21:41:06
URL: http://lovelife-jessica.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vad har ni för betyg i skolan? Och då menar jag A,B,C,D,E eller F. :)

2013-03-26 @ 21:47:12
Postat av: Sofia

Är ni alltid tillsammans?
Har ni olika kompisar som ni är med eller samma?

2013-03-26 @ 21:47:29
URL: http://sofiablaad.blogg.se
Postat av: Petra

1. Vem föddes först av er?
2. Vad har ni för planer för framtiden?
3. När & varför började ni blogga?

Jättefin design och blogg :)

2013-03-26 @ 22:18:13
URL: http://petravikstrom.blogg.se
Postat av: Sarah

Hej,bor ni I eskilstuna,umeå eller malmö?,,eller kanske ingen av dom...men skulle gärna vilja veta.herrå

2013-03-27 @ 03:47:44
Postat av: hanna

Hej! Hur gamla är ni och vart kommer ni ifrån?
/Läsare i Norrköping

2013-03-27 @ 07:35:24
Postat av: Johanna

Vad vill ni göra i framtiden? Fin blogg :)

2013-03-27 @ 10:42:46
Postat av: Ellin

Skulle ni på bal eller nåt? Varför? Vilka klänningar ska ni ha på er? :)

2013-03-27 @ 14:12:46
Postat av: Hedvig

hej!jag har några frågor angående ert tvillingskap, eftersom jag själv har en enäggstvilling, och tycker det är jättespännande att läsa om andra tvillingar :) här kommer de:
om ni fick välja, skulle ni hellre vara tvillingar eller inte?
vad är det bästa med att vara tvilling?
vad är det sämsta?
tycker någon av er att det är jobbigt att hela tiden ses som en person fast ni egentligen är två individer?
ska ni gå på samma gymnasium, och vilket ska ni gå?
äger ni alla grejer tillsammans, eller har ni egna kläder och smink osv?
har ni ofta samma åsikter om saker?
tack för en jättehärlig blogg, ni är så fina båda två! kramar :)

2013-03-27 @ 16:26:11
Postat av: isabelle

bråkar ni ofta ?
Hur gamla är era småsyskon ?
Vad har ni för kamera ?
Vad heter ni i mellannamn ?

2013-03-27 @ 16:32:21
URL: http://isabellelarsssons.blogg.se
Postat av: <3

Hej!
Jag undrar hur långa ni är och hur mycket ni väger?

2013-03-27 @ 16:49:50
Postat av: Klara

Vad heter era föräldrar hur gammal är dom och vad heter era syskon, hur gammal är dom?

2013-03-27 @ 19:49:15
Postat av: Klara

Till Sofia:
Vad är det bästa du vet?
Favorit årstid?
När fyller du år?
Fanta/Cola?
Hur är Antonia som tvilling? beskriv med 3 ord!!
10 närmsta vänner?
Godis/Chips?
one direction/Justin Bieber?
Roligaste ämne?

Till Antonia:
Vad är det bästa du vet?
Favorit årstid?
När fyller du år?
Fanta/Cola?
Hur är Sofia som tvilling? beskriv med 3 ord!!
10 närmsta vänner?
Godis/Chips?
one direction/Justin Bieber?
Roligaste ämne?

2013-03-27 @ 19:57:30
Postat av: Anna

Blir ni aldrig avundsjuka på varandra? T.ex på den enas personlighet eller har ni ganska lika personligheter? ;)

2013-03-27 @ 19:58:45
Postat av: Anonym

Vad kul med en frågestund! Här kommer lite frågor!
- Har nån av er någongång tyckt att det känt pinsamt att se exakt likadan ut som en annan person?
- Hur tycker ni att man ska gå klädd i sommar?
- vilket program använder ni när ni sätter ihop outfits/ collage med hjälp av datorn?
- Har ni något bra träningstips som ni vill dela med er av?

Hoppas frågorna dög! Ha det bra, kram!

2013-03-27 @ 20:26:05
Postat av: Anonym

Vilken linje ska ni välja till gymnasiet ? :)

2013-03-27 @ 20:51:01
Postat av: Sarah

Vart bor ni eller vilken typ stad,för på nåt sätt fick jag för mig att ni bor I eskilstuna...//Sarah

2013-03-28 @ 14:04:56
Postat av: Sarah

Har en fråga SNÄLLA,SNÄLLA kan ni komma på besök I örebro!!för skulle så gärna vilja träffa er och fråga om en autograf eller två...och i så fall om ni ska komma kan ni skriva in det här på bloggen så jag,o dom andra veeet:) Heejdå!

2013-03-28 @ 14:10:25
Postat av: Sina

När fick ni mens? Hur långa var ni då?

2013-03-28 @ 21:26:18
Postat av: Sarah

Vart bor ni?,bara er stad inte så här adress o vidare:)
T.ex:stockholm eller typ malmö skulle hemskt gärna vilja veta det;)Byee

2013-03-29 @ 11:46:14
Postat av: jessica

skickade en komentar, men ja tror int att den kom fram, så här är frågorna pånytt! (:

1: Har ni någon förebild?
2: Vad tror ni ska bli mode till nästa höst?
3: Varför bestämde ni er för att börja bolgga?
4: Jeans eller kjol?

2013-03-29 @ 16:17:32
URL: http://lovelife-jessica.blogspot.com
Postat av: Anonym

Dricker ni?

2013-03-29 @ 18:42:13
Postat av: Elin

Varför träffar ni aldrig eran pappa? Har ni någon kontakt med honom alls? Riktigt grym blogg, synd att ni inte uppdaterar lika ofta som jag kollar in dock, haha. kram!

2013-03-29 @ 18:54:12
Postat av: Albina

Vad tycker ni om Dr. Martens? Är de snygga/fula? skulle ni vilja ha ett par? Själv älskar jag de & har beställt ett par svart (de med 8 hål), men skulle vilja veta vad ni tycker ;)

2013-03-30 @ 16:43:17
URL: http://albinab.devote.se
Postat av: Elinaa

Kan ni inte ha en giveaway?,ni kan svara på detta I del 2:)
Skulle ni kunna prova att ha sotade nån gång?
Gör ni mönster på naglarna fortfarande eller inte?
O ps.SNÄLLA KOM O HÄÄLSA PÅ I ÖREBRO!!Hehe vill inte låta hotande det är bara så att skulle så gärna vilja träffa er...

2013-03-30 @ 17:05:50
Postat av: Sarah

Kollar ni på vampire diaries?om inte det är en väldigt rekomenderad serie(enligt mig)som ni borde Kolla på men eftersom att den har hunnit så långt e det lite svårt o följa med men den e sjukt bra o(om ni kollar på den vem av bröderna tycker ni e snyggast,själv tycker jag Damon<3)bye,bye

2013-03-30 @ 17:10:59

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0