15 oktober

 
Hej hjärtan! Jag tänkte bara kika in lite fort och fråga hur ni mår och visa några bilder tagna i skolan, eftersom de ändå ligger på min data kan jag lika gärna publicera de tänkte jag. Jag tycker att det är jätte roligt att fotografera i skolan med det är lite svårt att få snygga bilder när man tar de "på tid" och "under press". Alla dessa är oredigerade men redigera är något vi också lär oss mycket av! Annars är det bra med oss, vi går i skolan, träffar vänner/pojkvänner, pluggar och försöker ha kul på helgerna. :) Kram 
 
PS: Tyvärr innebär inte detta att vi kommer starta bloggen igen. 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

superfina bilder!

Svar: Tack finis!
Sofia & Antonia

2013-10-15 @ 21:40:29
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postat av: Viktoria Wahren

Fina bilder :D Blir lite avundsjuk att ni har fotografering på schemat :P Men jag ska förmodligen gå en fotokurs på halvtid nästa termin. Ska bli superkul!

Svar: Åh tack så mycket! Hehe ja det är riktigt najs faktiskt, jasså vad roooligt! :D
Sofia & Antonia

2013-10-22 @ 21:10:02
URL: http://postivaklubben.blogg.se
Postat av: Anonym

Saknar er o även er blogg som in i nu alltså!

Svar: Åhh förlåt ://
Sofia & Antonia

2013-10-26 @ 00:35:06
Postat av: Yarem

Så synd att ni har slutat blogga. Tyckte om er blogg!

Svar: Tack så mycket, alltid kul att höra!
Sofia & Antonia

2013-11-12 @ 15:55:54
URL: http://byyarem.forme.se
Postat av: Anonym

Önskar ni kunde börja blogga igen :( läste eran blogg vaaaarje dag tyckte den var sååå intressant och ni la alltod upp så fina biler och ni är så himla fina, älskar eran stil, hoppas ni börjar blogga igen någon dag :(<333

Svar: Åh sötis då vad glada vi blir! Tack så jätte mycket och det är superroligt att höra det, vi lovar inget men man kan alltid hoppas att vi börjar blogga längre fram. :) Kraaam
Sofia & Antonia

2013-11-16 @ 17:09:51
Postat av: Maria

Hej jag har hört att du har beställt ett par Nike free run från denna hemsidan ? Www.dalyfreerun.com är skorna äkta ? Tack för svar :D

Svar: yes helt rätt, tyvärr inte! Men de är bra kopior :) Kram
Sofia & Antonia

2013-12-05 @ 18:05:36

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0