Lär känna mig

Om ni känner för att ställa frågor till mig och Sofia tänkte jag köra igång en FRÅGESTUND. Bra start med bloggen och roligt för er! Jag svarar när jag fått in tillräckligt, skriv gärna i detta inlägg. 5 bekännelser under bilderna också.
♥ Jag har alltid haft lite svårt att sova. Somnar inte på två minuter som vissa gör, tar oftast en kvart eller mer. Sen är jag väldigt stillsam (vaknar ibland upp likadant som jag somnat, med headset i fortfarande om jag somnade med det) och tyst när jag sover och väldigt lätt att vakna. Så att sova med mig är inga problem. 
 
♥ Är superduktig på att äta frukost, lunch och middag varje dag. Går inte heller på någon diet för att jag tränar, utan äter onyttigt precis som vanligt. Mitt motto! 
 
♥ Är väldigt besviken på mig själv gällande matten i gymnasiet. Grundskolans betyg i matte gick jag ut med ett B. På proven i Gymnasiet har jag "bara" fått E och D. Inte för att jag har blivit sämre eller mindre aktiv, nej jag skyller på undervisningen och läraren. 
 
♥ Min nuvarande pojkvän är min första riktiga, vi har varit tillsammans sen Juni och vi är som bästa vänner. Han är den som känner mig bäst och jag kan vara mig själv till 100%. 
 
♥ Det här inlägget gjorde jag klockan tre IGÅR. Taggad på att blogga? Yup. 

Kommentarer
Postat av: Moa

Så fin hjärtis!!

Svar: Tacktack fina du! :*
Sofia & Antonia

2014-02-26 @ 10:31:55
URL: http://moalovgren.devote.se
Postat av: Linn

Åh du är så vacker! Aaaavis <3

Svar: Söööötnos! TACK <33
Sofia & Antonia

2014-02-26 @ 11:17:13
URL: http://linnforssander.devote.se
Postat av: Anonym

Skull ni int kunna berätt lite mer om era pojkvänner? :) Sjukt kul att ni har börjat blogga igen!!

2014-02-26 @ 18:01:42
Postat av: Rebecca

Jag är så glad för att ni börjat blogga igen, ni är en stor inspiration. Det hade varit trevligt om ni skrev vem av er som gjort inlägget, så att man alltid vet vem det är på bilderna och vems tankar man läser.

Mina frågor?
Hur träffades du och din pojkvän Antonia?
Varför slutade ni blogga och varför började ni igen?
Vart får ni er inspiration från?
Vilka serier rekommenderar ni?
Vilken/vilka affärer föredrar ni?
Har ni två en bra relation?

2014-02-26 @ 18:19:57
Postat av: Julia

Är ni nöjda med erat gymnasieval? Hur är det att gå estet media?
Om ni inte gick den linjen ni går, vilken annan skulle ni då kunna tänka er?

2014-02-26 @ 20:41:44
Postat av: Emmis <3

Kan inte ni berätta mer om era/din pojkvänner? Har ni båda?

2014-02-27 @ 01:12:23
Postat av: gunilla

Ååhhh så kuul att ni ska börja blogga igen!
Hur träffade ni era boyfrnds ?
Hur har förra terminen varit enligt er ?
Kan ni snälla visa oss mycket outfit bilder ? Skulle varit såå kuul
Puss o kram til eeer♡

2014-02-27 @ 20:06:41
Postat av: Frida

Bor båda era pojkvänner långt bort eller är det bara Sofias?
Känns det konstigt att ni är ifrån varandra mer nu?
Favoritplagg?
Vilket land förutom Sverige skulle ni helst bo i?

2014-02-27 @ 20:35:12
Postat av: Stina

Hur långa är ni?
Hur många syskon har ni? Och hur gamla är de?
Har ni samma rum eller ett eget?
Kan ni inte gör en roomtour?

2014-02-28 @ 15:00:51

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0