Mobilblogg: i bilen

 
Som rubriken lyder sitter jag just nu i bilen påväg hem från Södertälje, lite shopping och lunch på Nancys fick det bli. Tänkte visa er mina små fynd idag när jag kommer hem, så kika in då. Förresten är min plan att blanda mobilbilder/mobilblogg med kamerabilder, på så sätt kommer uppdateringen vara bättre och personligare. Låter det bra? 
 
Förövrigt är vädret kallare och tristare idag, men jag sprang omkring med skinnjacka och solglasögon ändå och kände mig vårfin! Ikväll blir det ett träningspass och efter det Top Model tittande med min kära pojkvän. Mår bra just nu och känner mig lycklig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0