Vårt yttre

De senaste veckorna har dessa 3 skönhetsprodukter flyttat in hos mig för att testas för första gången. 
Serum från Kérastase. Jag har en billigare variant hårolja från Loréal som jag rent utsagt älskar, så jag förstod att detta serum också skulle bli en favorit. Gör mitt hår lenare, glansigare och packar ihop håret så det "spröda" och "frasiga" försvinner. Fick det ifrån min pojkväns storasyster, väldigt gulligt och uppskattat! 
Silicea, hår, hud och naglar tabletter. Detta paket tog slut igår efter 15 dagars använding av både mig och min syster. De få finnar jag brukar få har jag inte fått och min hy känns lenare. Nu väntar jag på att mina naglar ska bli starkare och sluta skiva sig och att så småningom håret växer sig starkare än vanligt. Redan beställt ett nytt paket från ett annat märke, för detta vill jag fortsätta med! Silicea kan du köpa HÄR
X - lash, gör ögonfransarna längre och tjockare. Jag gillar mina ögonfransar, det kan jag erkänna, men att tacka nej till lite längre? Nope. Därför började vi testa x - lash för cirka 3 veckor sedan och än så länge har de inte växt en millimeter känns det som, men blivit lite mörkare och tjockare. Jag kommer fortsätta använda slut på den här burken för jag har sett så fina resultat, men om jag själv inte märker en större förändring tänker jag inte slösa så mycket pengar på det. Finns att köpa HÄR
 
Några frågor? Vi svarar alltid på kommentarerna!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det där serumet kanske jag ska ta och prova! Har funderat på det ett tag men det har bara inte blivit av :)

Så kul att ni bloggar lite igen :D

Svar: Javisst gör det! Åhh roligt att det uppskattas :))
Sofia & Antonia

2014-02-24 @ 16:41:31
URL: http://amandahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0