Lite om allt

God kväll! ;)
Allt gick i stort sett jätte bra när det gällde att filma in.
Innan vi åkte hem käkade vi middag på McDonald´s och jag har ingen bra teknik när det gäller att äta paj där.. Smetade ut allt i hela ansiktet, nästan dårå.
Alla tre höll på att somna på vägen hem men kämpade för att hålla oss vakna, vi hoppade i alla fall av på rätt hållplats och jag springer nu omkring och gör saker så jag snart kan slumra i sängen.
På en av scenerna skulle jag vara en ballerina, försökte göra en graciös pose, det gick?.. sådär.


Suddig dålig bild men var så fint i verkligenheten, bladen lyste på något sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0