Bal 2013

Vi har tagit sjukt många bilder (cirka 500) så förbereder på en bildbomb alldeles strax! 
 
Hallå där! Igår hade vi den årliga balen för att alla nior, och det var en helt UNDERBAR kväll!! Först fick man gå omkring och "mingla" lite och alla var så otroligt vacka (och stiliga) så jag blev nästan helt tårögd :'). Kommer sakna alla något otroligt. Kvällen fortsatte sen med fördrinkar, trerättersmiddag och snacks (chokladfontänen var lätt bäst, där hittade man mig hängandes hela kvällen). Lite senare drog alla lärare och dj:n började spela, gryyyymt kul, killarna knäppte upp skjortorna och tjejerna drog upp klänningarna och hoppade och sjöng med till musiken! Bara det att jag har träningsvärk i vaderna idag säger ju en del. Lyckad kväll!!! xx

Kommentarer
Postat av: rebecka

ni är så otroligt fina!! :)

2013-06-04 @ 17:40:46
Postat av: Ellen

Ååh nu längtar jag sååå till min bal på Måndag!!

2013-06-04 @ 18:44:21
URL: http://matata.blogg.se
Postat av: Alma

Hej! Guuud va fina klänningar! Men skulle inte ni ha de som ni visade tidigare ? Eller köpte ni nya i sista sekund?? Bara undrar;)
Ni har en toppen blogg med massa fina bilder och inspo!
Kram
#skickavidarenätkärlek

Svar: Hallå där Alma! Åh men vad gullig du är, tusen tack! Dessa klänningar är faktiskt de vi visat som sneak peak så vi har inte köpt några nya i sista sekunden. Kram på dig
Sofia & Antonia

2013-06-04 @ 20:04:40
Postat av: Yarem

Gud vad vackra ni var! Och era klänningar var sjukt fina. Vart har ni köpt de?

Svar: Åh tack så himla mycket! Den ljusrosa kommer ifrån lightinthebox.com och den ljuslila minns jag tyvärr inte..
Sofia & Antonia

2013-06-04 @ 22:15:36
URL: http://byyarem.forme.se
Postat av: Ida

Gud vad fina ni var tjejer! Riktiga prinsessor måste jag säga :D Riktigt vackra klänningar!!! Kan inte bestämma mig för vilken som är finast, så ni får en delad förstaplats ;)

Svar: Åh men gud vad snäll du är! Tack så jätte mycket Ida!
Sofia & Antonia

2013-06-04 @ 22:22:08
Postat av: Haffmestier

Gud vad fin du är Sofia ;) ;* <3

*HAFF* *HAFF*

2013-06-04 @ 22:29:11
URL: http://google.com
Postat av: Grillmeister

Vrf är det inte någon bild på OLLE BOLLE

2013-06-04 @ 22:30:40
Postat av: Grillmeister

Vrf är det inte någon bild på OLLE BOLLE

2013-06-04 @ 22:30:48
Postat av: Stina

Ni är så himla fina!

2013-06-04 @ 22:59:31
Postat av: Lovisa

Gud va fina klänningar! Och ni såklart :) en fråga, använde ni locktång till håret eller plattång? För jag har bara en plattång, då jag också tänkte ha lockigt hår på min bal nästa vecka, har ni något tips på hur man kan göra bra lockar med en plattång?:)

Svar: Åh tack så super mycket, vad glada vi blir av att höra det! Vi använder oss av en locktång och då blir lockarna lite mera som "vågor", när man har en plattång lir det lite mera sväng i håret och kanske några korkskruvar. Jag har aldrig kunnat locka håret med en plattång men jag tror inte det är så svårt, testa dig fram och kolla på youtube. Lycka till!
Sofia & Antonia

2013-06-04 @ 23:15:24
Postat av: Johanna [foto]

Åh vad fina ni var!! Hade ni lockat håret där, eller är det så naturligt? Sjukt snyggt!

Svar: Hihi taaaaack så mycket Johanna! Nä vi har lockat håret på de bilderna. Kram :)
Sofia & Antonia

2013-06-05 @ 23:39:14
URL: http://johannafyra.blogg.se
Postat av: Gaby

Så fina klänningar!

Svar: Åh blir sååå glad, tack! Kram
Sofia & Antonia

2013-06-06 @ 01:17:41
Postat av: Feffe Filur

Om du till höger vill ha en date med en Stockholmskille, hör av dig!

2013-06-08 @ 00:04:02
Postat av: Feffe Filur

Om du till höger vill ha en date med en Stockholmskille, hör av dig!

Svar: Kul att du väljer ut en av oss..
Sofia & Antonia

2013-06-08 @ 00:08:03
Postat av: Linnea

åh var fina ni var båda två!!

Svar: Åhh tusen tack!
Sofia & Antonia

2013-06-08 @ 11:16:10
URL: http://linneasdiaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0