Nike Free run 3

Det är väldigt många som har frågat oss vartifrån vi köpte våra nike free 3 skor, och de kommer ifrån en sida som heter www.dailyfreerun.com. Våra skor kostade 430kr och man behöver inte betala någon extra frakt eller tull! Så allt sånt är gratis (bra va!?) Det tog cirka två veckor innan de landade här hemma hos oss, så det var inte så farligt ändå. Förövrigt så fungerar de jätte bra, skulle möjligtvis kunna säga att de är liiiite små i storlekarna, men vi har våra vanliga storlekar och de passar bra! De här skorna passar väldigt bra till allt möjligt, på gymmet, löprundor eller bara om man vill ta en powerwalk. De är också otroligt lätta vilket är jätte skönt, det enda negativa med dessa är att det lätt fastnar stenar under sulan, men det är inte så svårt att pilla bort! Så vi båda är otroligt nöjda med våra lysande dojor! Kram 

Kommentarer
Postat av: sarah

färgerna är ganska starka på bild är dom det i verkligheten? sticker de ut för mycket eller tänker man inte på det?:)

Svar: Ja de är ganska starka men på ett bra sätt, tycker bara att det ser sjukt snyggt ut till ett par svarta träningstights!! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-05-10 @ 13:45:32
Postat av: Sarah

Alltså varenda gång jag ser de asgrymma skorna vill jag börja gråta!(på ett bra sätt.)dom är så snygga och de ungefära,neonfärgerna gör det bara bättre:') seees

Svar: Heheh ja de är sjukt fina, gillar de skarpt! Kramis :)
Sofia & Antonia

2013-05-10 @ 20:20:07
Postat av: Albina

SÅ snygga! Jag har också beställt de korallfärgade. Men de kostade 470 på samma sida. Beror nog på att dollarn har höjts på sistone. Fast de tog 510 på banken ändå! Fast jag tycker fortfarande till ett bra pris :D

Svar: Åh jaha, ja men precis! Här i sverige kostar de ju över tusen spänn :o Kram
Sofia & Antonia

2013-05-11 @ 11:12:26
URL: http://albinab.deovte.se
Postat av: Anastasia

Får man fråga vilket betalningssätt ni använde? Och om det gick bra, utan några konstiga avgifter? Det är så att min mamma är väldigt försiktig med att betala med visakort, hon gör inte ens det med svenska sidor. Skulle vara snällt om ni svarade och kunde övertala min mamma, för jag vill verkligen ha skorna :}

2013-05-11 @ 21:06:40
Postat av: Johanna [foto]

Så sjukt snygga! Är den sidan säker att beställa ifrån, det var inga problem för er eller? Brukar vara lite försiktig med att beställa från nätet, särskilt från sidor som denna som inte är så kända. SKulle så sjukt gärna vilja ha ett par nike free run, och det är ju så mycket billigare där en att köpa i butik!

Svar: Ja visst är de helt FAB! Nej vi mötte inte på några komplikationer alls, så jag tycker du ska beställa de för vi har inte ångrat oss :) Kram
Sofia & Antonia

2013-05-16 @ 17:35:58
URL: http://johannafyra.blogg.se
Postat av: Elisa

Det står klart och tydligt på skorna att det är 5.0 och inte 3.0. :)

Svar: Jag vet, fett konstigt för vi köpte nike free run 3.. Kram
Sofia & Antonia

2013-06-06 @ 21:33:48
Postat av: Frida

Alltså det är så att jag har försökt beställa därifrån och jag använde mig av visa men får det ändå inte fungera, det står bara att beatalningen "Pending" hur betala ni alltså hur gjorde ni?

Svar: Tyvärr har jag inget bra svar på den frågan, eftersom det var rätt så länge sedan vi beställde de och då var det mamma som fixade allt. Och när jag frågade henne hur hon gjorde sa hon att hon inte mindes exakt.. Lycka till i alla fall, kram.
Sofia & Antonia

2013-07-04 @ 19:32:17
Postat av: Frida

Jaha det var ju surt men tack ändå, ska be mamma hjälpa mig hon brukar vara bra på sånt!
Sjukt fin blogg och allt, btw dör så snygga kläder det var på den där affären ni var på med dope och obey tröjor, vad hette den?(:

Svar: Ja vad bra! Åh tusen tusen tack, vad glada vi blir :D Jag vet inte exakt vilken affär du menar men jag tror att det är Ohio i Stockholm du menar! Kram
Sofia & Antonia

2013-07-04 @ 21:20:17
Postat av: Frida

Det var så lite så(; Tack så mycket den måste besökas nästa gång!Kram

2013-07-05 @ 16:46:09
Postat av: orka ljuga

Hej, jag undrar varför du lurar människor att du beställt din skor från den där bluff hemsidam. Du blir klart och tydligt sponsrad av att ljuga. Du gör bara reklam utan i själva verket ha skorna.. hmmm vrf får vi inte se helkroppsbild ??? DU OCH ANDRA SMÅ BLOGGARE VERKAR OCKSÅ HA SAMMA MATTA? hur kommer det sig? Hur känns det att lura människor din jävla bedragare.

Svar: Orka va så pantad och dum i huvet
Sofia & Antonia

2013-08-01 @ 02:56:52
Postat av: Frida

"Orka ljuga" jag lyckades tillslut att beställa skorna och dom kom ungefär 5 dagar efter att jag beställt men det dåliga är att man måste vara hemma när dom levererar.. men som tur är så var mina föräldrar hemma för de hade semester så jag fick skorna trots allt även fast jag var väldigt osäker på om jag någonsin skulle få se dom:O SÅ hon ljuger inte det kan jag lova kan ge ut bild på skorna om du skulle vilja det?

Svar: Tack Frida för att du i alla fall tror på oss! Kram
Sofia & Antonia

2013-09-05 @ 19:01:20
Postat av: Frida

Det var så lite så!(=

2013-09-10 @ 18:28:28
Postat av: sn

fick ni skorna via posten?

Svar: De plingade på dörren har jag för mig! Kram
Sofia & Antonia

2014-04-12 @ 14:55:16

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0