Månadens vill ha

 
jeans - gina tricot // klocka - gina tricot // kofta - H&M
kappa - MANGO // Nike air max 90 - sökte på google // klänning - Bik Bok 
 
Dessa sex stycken saker är min "månadens vill ha", skulle kännas bra i garderoben att få hem allt från en vårjacka, jeans, skor och klänning. Någon önskning lär gå i uppfyllelse, som Nike air max 90. De är redan beställda faktiskt! 
 
Idag vaknade jag upp trött, med träningsverk här och där och allmänt utsliten i kroppen. Därför tänkte jag ha en vilardag från träning och pyssla om mig själv, ta en långdusch och måla naglarna t.ex. Lite senare ska jag träffa mina två kompisar Linn & Moa på en powerwalk, skulle kännas perfekt! Jag ska även passa min lillebror några timmar på kvällen. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej har du något bra tips på fina vårjackor?

Svar: Det har jag nog! Kan fixa ett inlägg om det så fort som möjligt, ifall andra också undrar :)
Sofia & Antonia

2014-02-26 @ 19:33:45

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0