Antonia: Q/A

Här kommer lite svar på frågor för de som inte har en egen blogg!


Fråga: Har ni instagram??
Svar: Bara jag har det och där heter jag antoniawahren. :)

Fråga: Vad är det för ansiktskräm?
Svar: Den innehåller aloe vera och mattar ner huden. Den kostar 99kr på Åhlens. ↓



Fråga: Är ni enäggs?
Svar: (Hej, tack så hemskt mycket för det du skrev innan, kändes elakt att lägga upp det du skrev innan men det låter fruktansvärt hemskt och jag blev verkligen rörd.) Nu till svaret: Japp, det är vi! Kram

Fråga: Ser era komisar/familj bra skillnad på er eller blandar de ihop er ibland?
Svar: Våran familj och våra närmsta vänner känner såklart skillnad på oss, men ibland kan det väl vara lite svårt för de med om de ser oss bakifrån eller lite snabbt från sidan. Men t.ex lärare i skolan har svårt för det..

Fråga: Har ni samma vänner och hobbys?
Svar: Ja på båda frågorna. :) 

Fråga: Hur långa är ni?
Svar: Sofia är 172cm lång och jag är 171cm lång, skulle gärna var några centimeter längre!


Sofia är inte så där mycket längre än mig i verkligheten utan det var en liten uppförsbacke. Bilden är i alla fall ifrån skolavslutningen. 

Kommentarer
Postat av: anonymos:)

hej jag är en ny läsare och love your blog! men jag har en fråga :) jag läste lite i era gammla inlägg typ sen 2011 det stog att ni skulle ta navelpersingar ..har ni gjort det? om ni gjort det skulle ni kunna göra ett inlägg hur det gick till,hur det känndes osv om inte ni har gjort det vrf gjorde ni inte det?:)karm:)

Svar: Hej! Vad kul, tack så mycket. :) Ja vi skulle ju ta navelpiercing, vi sparade ihop pengar, vi ringde till salongen osv. Allt var bestämt, men sen helt plötsligt kan man säga så bara ändrade vi oss. Vi tänkte på hur lätt det skulle bli infekterat, på hur läskigt det skulle vara och på hur mycket pengar vi skulle lagt ner på det (kanske 600-700kr var), sen så började vi tycke att det inte riktigt "passade" oss heller och att vi säkert skulle ha det i två år och sen tröttna. Det var i princip så det gick till. Kram tillbaka :)
Sofia & Antonia

2012-06-17 @ 13:04:44
Postat av: LIIV - vanlig men unik

kul med en tvilling :)

Svar: Haha, ja det är det! :)
Sofia & Antonia

2012-06-17 @ 13:42:52
URL: http://liivahliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0