Antonia & Sofia: Q/A

Fråga: Åh är det en vit magnum? :O Jag har letat överallt typ men trodde dom kanske slutat sälja dom :(
Svar: Japp! Haha, de är så sjuukligt goda :) Vi köpte i alla fall våran på någon mack.

Fråga: Man ser inte skillnad på er, brukar de i skolan säga fel?
Svar: Alltså de närmsta känner såklart skilland på oss men vissa i klassen och lärare har lite svårt för det, haha..
Fråga: Fin blogg ni två har! Vart har ni köpt den skjortan? Letat överallt för att ha en perfekt skjorta under en svart stickad tröja.. :) kram
Svar: Tack så mycket! Vi köpte skjortan på JC för 299kr, men den är ju ganska transparent fast det syntes inte riktigt. Kram :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, allt bra? :d

2012-03-08 @ 11:50:23
URL: http://byfia.com
Postat av: anna

Tack för svaret :) Ja men vad bra då vet jag att dom fortfarande finns och att dom inte har slutat att säljas även om jag inte vet vart jag hittar dom hehe men jag får väl dra till någon mack och se om jag hittar den där hoppas hoppas =) kram

2012-03-09 @ 00:26:15

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0