Tips - pyjamas shorts

Hejsan fina ni! ♥ Tänkte tipsa er om en sida som säljer jätte söta pyjamas shorts! Vi har själv två par som jag gillar jätte mycket, dock kommer de ifrån H&M men de är väldigt lika de ovanför. Tycker fortfarande att det är lite för kallt för att gå omkring med shorts här hemma, men nu blir det ju bara varmare och varmare!! Dessa kommer ifrån en hemsida som ni hittar hääär, kika in och kolla! Kram

- Nu ska jag gå ner och mysa med småsyskonen framför en bra rulle! / Sofia 

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se

Vinn Braun SensoCare - världens första intelligenta stylingverktyg! http://adaras.se/2013/april/vinn-det-nya-stylingverktyget-braun-sensocare.html

2013-04-19 @ 21:57:45
URL: http://adaras.se
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Åh, jag älskar sovshorts! :D

2013-04-19 @ 23:46:04
URL: http://julhaz.blogg.se
Postat av: rebecka

hur har ni gjort er header?? jag har försökt jättelänge att komma på hur man gör men fattar ingenting.. så tråkigt utan den snygg header ju :(
kram!

Svar: Vi laddade ner ett typsnitt som heter "Signeria thin" på dafont.com. Sen är det bara att skriva en text på t.ex paint och sen lägga in den som header på bloggen! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-04-20 @ 10:54:46
Postat av: manda

Använder ni någon ögonbrynspenna? om ni gör det vilken har ni? :) och om ni inte har det, har ni något bra tips hur man får en bra form på ögonbrynen och så att de ser ganska jämna ut?

Tycker du/ni att det är snyggt när brynet är lite tjockare vid näsan eller vad man ska säga och sedan blir det smalare ju närmre ögats slut?
Typ som denna polisen har:
http://www.polisen.se/Bli-polis/Om-polisyrket/

Själv tycker jag det är jättefint, men vill höra din/eran åsikt.. då jag funderar på ungefär sånna eller om jag ska ha så de är typ lika jämt på "alla" håll om ni förstår.. att de går som en "båge" typ :)

Svar: Ja vi använder oss av en ögonbrynspenna! Det är den ifrån H&M som kostar endast 29kr, det finns ju två färger och vi använder "light brown". Vi har rätt så mörka ögonbryn naturligt så när vi fyller i de gör vi de inte så jätte mycket mörkare utan mera i den form vi vill ha. Något speciellt tips har jag lite svårt att komma på men försök att ha ögonbryn som passar dina ögon, t.ex om man har lite mindre ögon passar det med lite kortare bryn istället för för långa. Jag själv föredrar nog en "båge" som du säger, då ögonbrynen är som tjockast där fram (fast inte konstigt tjocka såklart) och blir smalare ju längre ut de kommer, ta som exempel Kenza, hennes bryn är perfektion enligt mig! Men om det finns tjejer med såna bryn som polisen har tycker jag absolut inte att det är fult, alla gillar ju olika och jag förväntar mig inte att alla bryn ska se ut som de jag gillar, haha.. Men du kan ju alltid testa fylla i de en kväll och se om det passar dig, och sedan fylla i de på ett annat sätt och se och det känns bättre. Lycka till! Kram kram
Sofia & Antonia

2013-04-20 @ 16:00:21
Postat av: L I N N E A ♡

Superfina! :)

2013-04-20 @ 16:52:41
URL: http://linneasvarld.blogg.se
Postat av: Frida

As söta shorts! Och JÄTTE FIN mage! tränar ni magen med victorias secret videos? Eller använder ni några andra träningsvideos för magen? :) kram!

Svar: Åhh tack så mycket!! Vi tränar inget speciellt för just magen utan bara lite vanliga sit -ups, när vi väl tränar det vill säga.. hehe. Kram :)
Sofia & Antonia

2013-04-20 @ 22:32:35
Postat av: Sarah

Skit sötaaaa...<3

2013-04-21 @ 03:50:17
Postat av: Moa

Hej! Kan ni berätta hur ni gjorde er header? Jätte fin blogg! Kram!

Svar: Vi laddade ner ett typsnitt som heter "signeria thin" på dafont.com, sen är det bara att skriva en text på t.ex paint eller word och lägga in den som en header! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-04-21 @ 15:50:32
Postat av: W O R L D S A P A R T ♥

Åh vad sööööt! Seriöst :)

Svar: Åh hihi tack!! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-04-21 @ 21:25:18
URL: http://worldsapart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0