Videblogg!!

UPDATE: De hittade plånboken på Boda Borg, pjuuuuhhhh..... :))


Kommentarer
Postat av: jessica

Gillar när ni gör videobloggar, fortsätt med det! :)

Svar: Åh vad bra, och vad roligt att höra! :)) Kram på dig
Sofia & Antonia

2013-04-03 @ 21:19:00
URL: http://lovelife-jessica.blogspot.com
Postat av: Annie

Vilket Boda Borg? :)

Svar: Vi var i Oxelösund! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-04-04 @ 09:55:30
URL: http://byannie.devote.se
Postat av: Mowa

Hur fick ni upp videon på bloggen?;)

Svar: Vi använder oss av videofy.me och så laddar man upp videon där och så kan man jätte lätt klicka på "ladda upp på blogg.se / youtube" osv, då laddas den upp automatiskt! Testa så lär du se, det är inte krångligt alls! :) Kram
Sofia & Antonia

2013-04-05 @ 17:51:59
URL: http://mowa99.blogspot.com
Postat av: Elin.

Heej sötisar! snälla snälla kan inte ni göra en video på hur man använder ricin olja från steg 1. att den ena gör på den andra och filmar eller att ni förklarar från steg ett! :)

Svar: Hej där! Tyvärr använder vi inte ricinolja längre eftersom jag tyckte det var så jobbigt att liksom få UR oljan ur håret och att man sedan riskerade att ha smutsigt hår.. Men det är jätte enkelt att använda ricinolja, det enda du gör är att hälla en klick i handen och noggrant gnugga in i hårbotten (endast hårbotten) och sedan ha det i en halvtimme om jag minns rätt. Men mitt tips till dig är att leta dig fram på internet hur man gör för det var så jag själv lärde mig! Lycka till! KRAM
Sofia & Antonia

2013-04-10 @ 23:54:40

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0