Bestämt oss

Hejsan alla finisar! Jag sitter just nu med min Mac dator  som vi fått av vårat gymnasium (japp, mycket har hänt) och är lite ledsen när jag skriver det här. MÅNGA av er har frågat på Instagram och här på bloggen när vi ska börja blogga igen och frågan är egentligen OM vi ska börja blogga igen.. Just nu har vi inget planerat med bloggen och det är jätte tråkigt, för det var ju en rätt så stor del av vårat liv och många av er trodde på oss och sa att vi kommer bli stora om vi fortsätter. Och vem vet vi kanske kommer tillbaka? Men inte idag eller imorgon i alla fall. Det känns som rätt beslut (fan vad allvarligt det låter..) just nu, och jag tycker inte ni ska ska bli ledsna över det här för det finns maaaassor av bra och fina bloggar att läsa! Så länge får ni ha det så bra som möjligt. Kram på er allesammans ♥ 

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Så himla tråkigt, er blogg var grym! Men jag förstår er, och man ska alltid göra som man känner för. Har själv precis börjat gymnasiet och jag skulle aldrig kunna ha en blogg med bra uppdatering samtidigt. Stort lycka till på gymnasiet tjejer! Kram!

2013-08-28 @ 19:14:11
Postat av: rebecka

hej vill bara fråga en sak! ni hade köpt nike free run skor förut från en sida , är det lätt att beställa från sidan och går den att lita på?

Svar: Hejsan! Eftersom det var mamma som beställde och tog hand om allting har jag inget vidare bra svar på din fråga, men vi fick skorna efter ca två veckor och allt gick bra så vitt jag vet! Dock har jag hört av vissa att den sidan är fake? Jahapp, inte har jag märkt det i alla fall.. Lycka till och kram
Sofia & Antonia

2013-08-28 @ 20:36:17
Postat av: Anonym

NEEEEEJ!!!:'( 😔😖😩

2013-08-28 @ 22:00:28
Postat av: Sofia

Åh :( Men det så länge det känns som rätt beslut för er så överlever jag nog haha :)

2013-08-28 @ 23:06:27
Postat av: Maja

Shit vad trist... Älskade verkligen er blogg och jag kommer fan att fortsätta gå in här varje dag för att kolla om ni lagt upp nåt nytt! Jag läser 25 bloggar och av alla de var er min favorit! Nu är jag ledsen haha;) Aja ert beslut och jag förstår! Ha det bra och jag kommer sakna er! ♥

2013-08-29 @ 19:44:01
Postat av: Johanna

:( jahapp de va synd

2013-08-29 @ 20:50:08
Postat av: Sarah

Men Omgg Neeej ni får inte,jag har följt denna blogg sens vem veeeet??men guuuud

2013-09-01 @ 00:05:14
Postat av: frida

Neeej vad synd! gillade verkligen eran blogg och hade väntat på att ni skulle komma igång igen! :(

2013-09-08 @ 22:19:07
Postat av: Ellin

Besök bloggen om två tvillingar ! Läs o kommentera ! :)

2013-09-25 @ 20:30:29
URL: http://ellinkenza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0