-

Precis kommit fram till vår lilla lägenhet! I början av semestern hade vi alla väldigt otur, vi blev jätte sjuka - ont i huvudet, feber, förskylning och mådde dåligt i några dagar. Som tur är blev vi friska igen och kunde vara ute i solen! Sofia och jag fick dock lite panik och tänkte att vi aldrg skulle bli bruna eftersom vi låg i sängen de första dagarna..
Det sprang omkring hemlösa katter och hundar vid hotellen som vi tyckte så synd om. 
Här bodde vi! Sängarna var jätte obekväma och hade plastskydd, vilket resulterade i att det hela tiden kändes fuktigt och varmt när man sov..
Palmer och kaktusar fanns det gott om. Blommor och gräs växte inte alls där. 
Vi hade gångavstånd till havet, så dit gick vi flera gånger. Åhh det var så fint! 
De första dagarna var det lite molnigt och blåsigt, men sen blev det bara varmare och varmare. I slutet orkade vi inte ens gå omkring i stan utan badade bara i poolen för att det var så varmt. 
Solstolar som låg uppradade på stranden.
Sofia som började få lite färg!
Vi var lite badkrukor och badade aldrig i havet, bara i poolen, den sista dagen..
Fick nästan lite höjdskräck när vi stod här uppe. 
Den här maten var huuur god som helst! Förövrigt åt vi väldigt mycket skräpmat, som chips och cola varje dag..
 
Det blir allt för nu, kommer lägga upp ouftits senare idag och resten av bilderna med! 

Kommentarer
Postat av: Majs

Vilket hotell bodde ni på? :D

Svar: Cinco plazas heter det! Ett väldigt stort och fint hotell. Kram :)
Sofia & Antonia

2013-02-02 @ 11:38:52
Postat av: ?

Hur kan ni inte bada?
Haha det är typ det ända jag gör när jag är utomlands..
För att det ä så varmt.
Jag lovar att det hade varit hur skönt som helst att bada i havet.. :D

Svar: Haha ja vet faktiskt inte, vi gick och doppade fötterna lite när det blev för varmt, det räcker för oss ^^ Kram :)
Sofia & Antonia

2013-02-02 @ 18:41:15
Postat av: Sara Hedström

Får ångest, ni är så smala/snygga! :o

Svar: Haha äh men lägg av.. Du är så snygg du! :D Kram
Sofia & Antonia

2013-02-02 @ 19:34:59
Postat av: Sofia

Såg i kommentaren att ni bodde på Cinco Plazas, precis samma hotell som jag var på för några år sedan! :)

Svar: Jaha, va roligt! Det var ett bra hotell tycker jag! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-02-04 @ 19:58:21
URL: http://tsvphoto.blogspot.se
Postat av: Micaela Caldegren

Herregud va smal! Jag skulle göra vad som helst för era kroppar! Hela allvarligt så är dom perfekta, perfekta ben, höfter, mage, blablabla allt är bara perfekt enligt mig. Ååååååh nej nu blev jag jätteavis! :'(

Svar: Men guuud, tack så mycket fina du! Blir otroligt glad ska du veta!! Tusen tack! Kram på dig :)
Sofia & Antonia

2013-02-05 @ 19:22:27
URL: http://miicaelacaldegren.blogg.se/
Postat av: Louise

Gud vilken suuuperfin blogg med massa fina bilder! Länkbyte? :D

Svar: Åh tusen tusen tack! :D Tyvärr måste jag säga att vi inte gör länkbyten.. Kram
Sofia & Antonia

2013-02-12 @ 21:24:34
URL: http://louisesamuelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0