leather jackets


Det var en läsare som gärna ville att vi skulle tipsa om snygga skinnjackor, så här är några exempel! Alla dessa finns i olika färger och finns att köpa nu på deras webbsidor.. Det finns ju snygga på Gina Tricot också och lite dyrare på Zara och modekungen.se. Sofia och jag har en varsin skinnjacka ifrån modekungen så om det är något nytt vi ska köpa inom jackor blir det en vit skinnjacka, så snyggt!! 
Denna är Sofias och är en vanlig modell, min är i princip likadan fast med lite nitar och ett skärp. 

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååh tack tjejer! Jag behövde lite inspiration kring skinnjackor... Ska in till stan och kolla på Cubus senare idag! :D

Svar: Hehe varsegod! Ja det tycker jag att du ska göra för jag har nämligen testat en jacka därifrån och den var aaaaap snygg :D Kram
Sofia & Antonia

2013-02-25 @ 11:52:24
Postat av: marina

Riktigt snyggt. :)

Svar: Åhh jag vet! haha :) Kram
Sofia & Antonia

2013-02-25 @ 14:14:54
URL: http://marinapalme.blogg.se
Postat av: maya

Checka gärna in på min blogg www.parnevikmaya.blogg.se

Svar: Aaabsolut! :) Kram
Sofia & Antonia

2013-02-25 @ 14:40:19
URL: http://www.parnevikmaya.blogg.se
Postat av: Ida

Hihi jag kom precis hem från stan med en ny skinnjacka! :D Sååå nöjd! Tack ännu en gång tjejer :) Ni är bäst!

Svar: Åh va roligt, det var så lite så. Vart det en sån ifrån Cubus? Kram :)
Sofia & Antonia

2013-02-25 @ 17:24:13
Postat av: Filippa

Ohh, de svarta från Cubus var ju jättesnygga :O *åker till stan* hehe :P

Svar: Ja jag vet, sitter jätte bra på också! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-02-25 @ 17:59:15
Postat av: Elaine

Älskar den vänstra!

Svar: Ja eller hur!! Kram
Sofia & Antonia

2013-02-26 @ 16:52:44
URL: http://mademoiselleElaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0