Sofia: osedda bilder från resan


Var det här verkligen bara någon vecka sen? Man kommer in i rutinerna så lätt att det känns så långt borta.. Jag tyckte den sista bilden var så himla rolig, haha jag som kör mitt lilla glädjeskutt. 
 
Hur som helst, den här dagen har varit väldigt seg. Men imorgon blir det lite roligare, hela eftermiddagen ska vi nämligen baka! Så det ser jag fram emot. Annars så kommer lovet nästa vecka väldigt lägligt, även fast vi redan fått en extra veckas ledighet. Kram på er xx 

Kommentarer
Postat av: Pamela

Så fina bilder!! älskar eras blogg tjejer superfina ni är! en frågan: har ni facebook konto där man kan chatta med er hehe? :)

//Pame

Svar: Åh men tack vad snällt!! Vi har inget speciellt facebook konto men om du skickar en vänförfrågan till Antonia Wahren eller Sofia Wahren lovar vi att acceptera! Kram på dig
Sofia & Antonia

2013-02-13 @ 03:07:26
URL: http://pamechuhue.blogg.se
Postat av: Agnes

Hej! Jag gillar eran blogg!

Jag driver själv en blogg där jag lägger upp hel häftiga bilder från mina resor, jag syr även en hel del kläder. Klicka gärna in!

Svar: Hej där! Tack så mycket :) Jo jag klickade in där och det var riktigt fina och härliga sommarbilder, och häftigt att du drömmer om att resa överallt i världen! KRAM
Sofia & Antonia

2013-02-13 @ 15:21:05
URL: http://beyondthehorizons.blogg.se/
Postat av: Elin Dahl

Nu vet inte jag vem av er det är på bilden, men MY GOD vilken snygg kropp!!

Svar: Åhh tusen tack!! Blir otroligt glad. Kram på dig Elin
Sofia & Antonia

2013-02-21 @ 22:29:11
URL: http://elinmariadahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0