Lite just nu

Hej mina fina! Jag tänkte bara kika in och berätta lite hur läget är just nu, jag tror nämligen att bloggen kommer hamna åt sidan ett bra tag nu tyvärr. Sofia har nämligen åkt till sin pojkvän i Halmstad och stannar där i nästan 10 dagar. Det är rätt så konstigt och lite jobbigt för mig att helt plötsligt vara ensam, vi har aldrig varit ifrån varandra såhär länge tidigare.. Därför tror jag inte att jag kommer uppdatera våran blogg själv. Men förövrigt är det jätte bra! För några dagar sedan firade vi Moas 16 årsdag, vi köpte ett par nya svarta och vita converse (fräscht!), mamma har förlovat sig och jag har tagit bort min tandställning! För att fortfarande hänga med lite i våra liv kan ni följa oss på instagram @antoniawahren (vi uppdaterar bilder på båda två). Jag hoppas ni har en fin sommar, puss,


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej är du och jonnie fortfarande ihop? :)

2013-07-03 @ 18:41:13
Postat av: Malin

förstår att det känns jobbigt att vara ifrån varann. Hur känns det när den ena bara har pojkvän och inte den andra? Blir ni bara glada för varandra eller blir ni avundsjuka?=)

Svar: Ja det är väldigt annorlunda och en ny grej för oss båda, men säkert bra träning längre fram i livet! Grejen är att jag också har en pojkvän (dock inte officiellt på facebook du vet) så jag är väldigt väldigt glad för hennes skull! Dock är det lite tufft för både henne och mig att han bor så långt borta.. Kram
Sofia & Antonia

2013-07-03 @ 19:03:54
Postat av: Filippa

Förstår verkligen att ni inte hinner uppdatera hela tiden, det är ju trots allt sommarlov, njut av livet! ;) Vill bara att ni ska veta hur bra jag tycker att er blogg är. Ni skriver bra inlägg och lägger ofta upp bra tips. Kikar in här säkert fem gånger om dagen, och det gör jag inte på många bloggar måste jag säga, haha! Så vad jag ville säga var väl ungefär att ni inte ska känna er pressade att lägga upp massa inlägg, men att ni ska veta hur uppskattad er blogg är!! xx

Svar: Oj herregud vad glad jag blev att höra det där! Verkligen uppskattad kommentar! Det är underbart att få höra att visa förstår oss, jag vill gärna dela med mig av tips och våra liv men vi försöker att fokusera på livet istället och ha roligt. :) Tusen tusen tack i alla fall! Kram xx
Sofia & Antonia

2013-07-03 @ 19:33:37
Postat av: Sophia

Hejsan har sofia pojkvän sen när ? :)

Svar: Japp japp! Seeeeen för några veckor sedan ungefär! :)
Sofia & Antonia

2013-07-03 @ 21:04:56
Postat av: Anonym

är du och jonnie tsm fortfarande ?

Svar: Vadå fortfarande? haha ja
Sofia & Antonia

2013-07-03 @ 22:00:51
Postat av: Anonym

hur träffade sofia honom om han bor så långt bort? :)

Svar: Över internet! :)
Sofia & Antonia

2013-07-04 @ 20:38:20
Postat av: Amanda

Kan du/ni skriva ett inlägg om hur ni träffade era killar? :)

Svar: Eftersom vi trippat ner på bloggandet rätt så mycket känns det lite fel att helt plötsligt skriva ett inlägg om det.. Men när vi väl börjar blogga på riktigt igen kan vi göra det! :D Kram
Sofia & Antonia

2013-07-05 @ 17:20:28
Postat av: vilma

Åh vad tråkigt att ni gör en liten bloggpaus, då er blogg är så himla bra och inspirerande att läsa. Men jag är samtidigt väldigt förståelig i er situation, det kan inte vara lätt att vara ifrån varandra så länge då man är van att alltid vara tillsammans! och jag tror att alla andra som har läst er blogg ett tag förstår er och känner samma sak som jag att det är ju trotsallt er "blogg" och inte ert "liv" och att livet alltid kommer före. Som sagt er blogg är verkligen hur bra som helst och jag ser framemot då ni börjar blogga igen, men känn ingen press! Börja då det känns rätt för er och inte därför att era läsare vill det! Ha det så bra nu! kram!

Svar: Att få sån här feedback nu är verkligen något jag uppskattar, tack så jätte mycket för att du la ner tid på att säga det här för det behövs! Jag känner alltid lite "press" på att blogga och inte göra era fina människor besvikna. Så det känns skönt att vissa förstår våran situation i alla fall :) Jag hoppas du är kvar tills vi kommer tillbaka igen, men så länge: ha det fint! xx
Sofia & Antonia

2013-07-07 @ 19:14:38
Postat av: Anna :)

Har ni båda pojkvänner? Hur länge då? :)

Svar: Ja det har vi! Ungefär en månad för Sofia och tre veckor för mig? Haha xx
Sofia & Antonia

2013-07-08 @ 11:40:41
Postat av: Anna

Oj, ni verkar vara väldigt nära varandra! Kanske är bra att få träna på att klara sig utan varandra ett litet tag?;) kram!

Svar: Jo det är vi, vi gör allting tillsammans! Så att vara ifrån varandra ett tag då och då är säkert nyttigt :) Kram
Sofia & Antonia

2013-07-10 @ 14:44:20
Postat av: Gunilla

åhh jag älskar eran blogg och tycker det är så tråkigt att ni har bloggpaus ! men som sagt är det ni som bestämmer så ja.. hoppass ni har det bra och njuter nu under sommarlovet och hoppas att ni kommer tillbaka till bloggen as soon as possible! pusssssss

2013-07-11 @ 19:56:23
Postat av: elin sundgren

Jag är en 17 år gammal modebloggare som bjuder på massa outfits, skönhetstips och modellande.
Kika gärna in för massor med inspiration!

2013-07-19 @ 18:22:02
URL: http://www.elinsuundgren.blogg.se
Postat av: pernilla

bloggaa snälla :( love u girlss

2013-07-20 @ 17:03:09
Postat av: Jessica

Har Sofia kommit hem? Liksom alla vill läsa er blogg speciellt jag!

2013-07-25 @ 10:43:14
Postat av: amanda

Kan ni inte börja blogga nu? :)

2013-07-28 @ 13:59:43
Postat av: Agnes

Åhh saknar eran blogg! Hoppas ni kommer tillbaka snart. Ni har enligt mig den bästa bloggen, och har så inspirerande outfits. Kram!

2013-07-31 @ 21:49:19
URL: http://losagnes.blogg.se
Postat av: Albina

SNÄLLA kom tillbaka!!! Ni är jätteinspererande och det vore jättekul om ni kom tillbaka! <3

2013-08-01 @ 01:28:53
URL: http://Albinas.devote.se
Postat av: Maja

Jag vet att ni har sommarlov men jag saknar er ändå! När kommer ni tillbaka igen?♡

2013-08-03 @ 10:00:08
Postat av: Sofie

Saknar eran blogg jätte mycket!
Hoppas det kommer lite mer ilägg när skolan börjar <3
Kram// Sosso <3
Grym blogg! :D

2013-08-07 @ 21:44:23
Postat av: Anonym

Snälla bloggaaa!!!

2013-08-11 @ 14:44:09
Postat av: rebecka

sakner så blogg såå mycket, snälla börja blogga igen!!!!! :)

2013-08-13 @ 13:09:48
Postat av: amanda

Vilken linje ska ni gå på gymnasiet o vad vill ni jobba som sen?

2013-08-14 @ 13:35:17
Postat av: Anonym

vad händer med uppdateringen??

2013-08-15 @ 21:21:05
Postat av: elin

gå in och läs detta inlägg på min blogg ni kommer inte ångra er, hundratals billiga kläder! kram http://eewesterlind.blogg.se/2013/august/sheinsidecom.html

2013-08-16 @ 14:26:45
Postat av: Gabriella

Kan ni inte börja blogga igeen? :) Älskar eran blogg, och nu är Sofia ändå hemma eftersom skolan börjar! Förstår att ni tog en paus och det är helt okej, men nu kanske det är dags att börja igen efter 1 o en halv månad :)

2013-08-18 @ 11:28:38
Postat av: Sofia

Uppdatera!!

Svar: Förlååååååt men har ingen aning om vi ens kommer att fortsätta blogga.. Vi har liksom inte tänkt så mycket på det i alla fall. Men vi får se! Kram
Sofia & Antonia

2013-08-22 @ 10:55:57
Postat av: Anonym

om ni ska sluta blogga så kan ni väl ändå göra ett sista inlägg och förklara varför ni bestämde att sluta eller något istället för att bara försvinna och lämna alla era blogg läsare utan någon information....

2013-08-25 @ 12:59:24
Postat av: Sofia

NEEEEEEJ, snällasnällasnälla ni får inte sluta blogga!!!:(

2013-08-25 @ 22:20:05
Postat av: Therese

Är det sant att ni ljög om att ni beställde era free runs ifrån dailyfreerun.com? Folk säger att det är en fejksida och att ni ljög om att dom kommer därifrån och att ni får betalt för att ljuga!?

Svar: men asså vafan.. vem skulle göra nått sånt!?!?! JA vi har fått våra skor, de ligger här inne i mitt rum just nu, helt seriöst sluta tro på allt folk säger. De är väl antagligen bara avundsjuka för att vi hittat en sån bra o billig sida! Och NEJ vi har inte fått "betalt" för någonting
Sofia & Antonia

2013-09-04 @ 21:59:19

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0