Outfit

Jeans - dr. denim // blus - cubus // skinnjacka - cubus // ballerinaskor - H&M 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh vad fin du är!!! Modell

2013-06-11 @ 19:46:07
URL: http://nataliealexandra.blogg.se
Postat av: Anonym

Måste bara säga att du är helt jätte vacker!!

Svar: Oj men tack så mycket!! Kramis
Sofia & Antonia

2013-06-12 @ 07:02:29
Postat av: manda

Vad ska ni gå för linje på gymnasiet och varför valde ni just den?
skulle ni kunna tänka er att bli poliser? om inte varför? och om ja, varför? och skulle ni kunna se er själva som poliser? på vilket sätt då isåfall? :)

Svar: Vi ska gå samhäll media på JB, och vi valde den linjen för att det är en rätt så bred linje och fota är något vi är intresserade av! Jag tycker det är jätte coolt att vara polis och jag tror inte jag har något emot att vara det faktiskt, det är inget jag funderat på att bli men man vet ju aldrig! Kram
Sofia & Antonia

2013-06-12 @ 17:00:04
Postat av: Sanne-Madeleine Håkansson

fin blogg :D

2013-06-12 @ 19:50:30
URL: http://sampa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jätte söt, både du och din outfit :)

Svar: Tusen tack Lisa!! :)
Sofia & Antonia

2013-06-12 @ 21:17:26
URL: http://lisasoderlund.blogg.se
Postat av: Elin

Jättefin outfit, du är jättesöt! :)

Svar: Åh tack tack tack! :)
Sofia & Antonia

2013-06-13 @ 11:54:42
URL: http://elinbjureks.se
Postat av: anonym

Hej! Jag är följer vara Antonina på instagram, har Sofia inget konto där? Varför inte?:)
Nej men jag var i alla fall inne på instagram igår och såg Antonia och Jonnie!!! Förklara :)))

Svar: Hallå där anonym! Ja bara Antonia har ett konto på instagram, men Sofia använder det lika mycket så man skulle lika gärna kunna byta namn till "wahren" eller något liknande. Jag antar att du syftar på pussbilden, det ni! :* kram
Sofia & Antonia

2013-06-15 @ 14:01:39
Postat av: Anonym

Hej! Jag följer bara Antonina på instagram, har Sofia inget konto där? Varför inte?:)
Nej men jag var i alla fall inne på instagram igår och såg Antonia och Jonnie!!! Förklara :)))

2013-06-15 @ 14:02:19
Postat av: Ellin

Vem av er är ihop med nån? :D
Grattis i a f !!

Svar: Åh tusen tack, det är Sofia som har en pojkvän! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-06-15 @ 15:32:04
Postat av: Anonym

Lägger upp en pussbild på instagram och skriver inte om det i bloggen..? Nej det får ni ändra på!

2013-06-18 @ 01:18:11
Postat av: Maja ♥

Wow jag älskar er blogg! Vart har ni tagit vägen? Jag saknar er hör nu!
Men jag kan förstå att ni inte bloggar när det är så fint väder, då är man upptagen;)
Ha det gött!
Just det... Grattis till kärleken Sofia!

2013-06-18 @ 15:01:24
Postat av: Albina

Heeeeej! Varför bloggar ni så sällan nu? Hallå! Jag och många andra saknar eeeer. Kolla in min blogg är ni snälla :)

2013-06-18 @ 22:20:03
URL: http://Albinab.devote.se
Postat av: antonia selin

snäällaa blogga oftaree ! :)<3<3

Svar: Jaaa vi ska försöka! Kraaam
Sofia & Antonia

2013-06-21 @ 22:10:29

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0