25 mars 2013

Hallå sötnosar! Våran dag idag har varit ganska så lugn, och även nu har vi inte så mycket att göra - sköönt. Förresten är det Top Model final idag (!!) men eftersom vi inte har 3:an får vi kolla på datan imorgon.....
 
 
På tal om lite roligare saker ville vi bara visa vårat underbart goda mellanmål, egentligen borde man väl göra våfflor idag (eftersom det är våffeldagen) men vi åt en i skolan istället. Vi varvade vanilj kesella, krossade flingor, hallon kesella och frusna hallon & blåbär - det blev SÅ gott, kändes mera som en efterrätt faktiskt. ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Guuuu,vad gott...!

2013-03-25 @ 17:02:18
Postat av: Ellin

Hej !
Eftersom jag bor utomlands har jag inte svensk tv, men var kan ni titta top model på datan? Det skulle vara coolt ! :) Kram

Svar: Hallå där! Vi kollar på deras hemsida, tv3play.se :) Kramisar
Sofia & Antonia

2013-03-25 @ 19:33:12
Postat av: Blueyee och Sofie

Haha, shit vad lika ni är! Väldigt mysig blogg förövrigt :)

Svar: Hehe, tack så jättemycket! :)) Kram
Sofia & Antonia

2013-03-25 @ 21:22:01
URL: http://blueyeeochsofie.blogg.se
Postat av: Anonym

Vem hejade ni på Top model Sverige ? Jag hejade på Shams men Josefin har ju redan vunnit. Haha :)

Svar: Åhh alltså jag vet faktiskt inte vem jag hejjade på, jag gillade båda två på olika sätt.. Men jag är nöjd med att Josefine vann, särskilt eftersom Shams också får många modelljobb! :) KRAM
Sofia & Antonia

2013-03-25 @ 22:47:11
Postat av: Linnea

Ni är så finaaa!

Svar: Åh tack så hemskt mycket! :) Kram
Sofia & Antonia

2013-03-25 @ 23:43:36
Postat av: Linnea

Hej! Fina bilder! :)
Var är den svart/gröna jackan köpt? Supersnygg :)

Svar: Åh tack du! Den jackan har vi beställt hem ifrån ellos faktiskt :)) Kram
Sofia & Antonia

2013-03-29 @ 17:22:00
Postat av: Anonym

Gud så snygga ni är, man blir ju matt haha. Jag har en fråga, jag har ungefär en sån grön svart jacka fast jag har skinnarmar men jag undrar vart ni köpt skinjackan? :D

Svar: Hehe tusen tack!! Den har vi beställt ifrån modekungen.se. Kram :)
Sofia & Antonia

2013-03-31 @ 13:02:42
Postat av: Tyra

Ni är jätte fina och har alltid så fina kläder! Vart har ni köpt dom blå jeansen? :)

Svar: Åh men tack så jätte mycket! De har vi beställt ifrån ginas hemsida! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-03-31 @ 13:33:15

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0