Outfit

Här ser ni (som lovat) en outfit på våra nya jeans och den nya döskallescarfen! 
jeans - gina tricot // tröja - cubus (lånad) // skinnjacka - modekungen.se // scarf - uffessakeroching.se // väska - scorett // klocka - ur & penn 
 
Hej! När vi tog dessa bilder var det minusgrader och kallt så NEJ det här har jag inte haft på mig idag när jag var ute, haha. Annars är det väldigt lugnt och skönt eftersom vi  inte har några läxor alls, men däremot väldigt stressigt i skolan med många och stora projekt på gång.. Kram 

Kommentarer
Postat av: Vilma

Åh byxorna var superfina! Tycker dock att Gina tricot har lite konstiga storlekar, men vilken storlek har ni? :)

Svar: Jag tycker att de är bra, hehe. Vi har storlek 36 de här. Kram :)
Sofia & Antonia

2013-03-13 @ 16:29:43
Postat av: Sara

Snyggt!

Svar: Tack! Kram
Sofia & Antonia

2013-03-13 @ 16:46:35
URL: http://saraleasofia.blogg.se
Postat av: My

Snygg outfit! Brukar ni ha "sexiga" underkläder varje dag som string osv? :) själv tycker jag inte det är så bekvämt

Svar: Tack du! Haha nej det brukar vi inte, vi brukar ha spets men det varierar från varje dag. Men jag tycker inte att det är så nödvändigt att ha "obekväma" trosor om ingen ändå ser de.. Haha. Kram
Sofia & Antonia

2013-03-13 @ 19:49:42
Postat av: Tiffany Eliasson

Fin blogg, allt bra med er? :)

Svar: Tack så mycket! Jo allt är bara bra, hur är det själv? :) Kram
Sofia & Antonia

2013-03-14 @ 09:39:29
URL: http://tiffanyeliasson.blogg.se
Postat av: angelica

Snygg outfit! Kika gärna in på min blogg och se om det är något ni gillar, kram!

Svar: Åh tack så mycket! Det ska jag :) Kram
Sofia & Antonia

2013-03-14 @ 14:03:09
URL: http://angelicabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0