Q/A part 1

Vart bor ni? 
svar: Vi bor i en liten liten by som kallas Vagnhärad, det ligger nära Trosa. Ni kanske inte vet vart det är men det ligger ungefär en timme ifrån Stockholm! 
 
Vilken linje ska ni välja på gymnasiet? Och ska ni gå samma? 
svar: Vi har sökt till samhälle - media på John Bauer, och ja vi ska gå samma, det skulle kännas jäääätte konstigt att gå olika haha. 
 
Har någon av er någon gång känt att det är pinsamt att se likadan ut som en annan person? 
svar: Förrut tyckte jag att det var jobbigt att få så mycket uppmärksamhet på stan, t.ex att vi hör hur folk viskar ibland och att de kollar lite förvånat på oss båda, men nuföriden känns det inte alls jobbigt och absolut inte pinsamt. :) 
 
Hur tycker ni att man ska på klädd i sommar? 
svar: Det finns väl inget SKA gå klädd tycker jag men det jag tycker är snyggt är ett par jeansshorts och en snygg tischa. Jag gjorde ett collage med två förslag! 
 
Vilket program använder ni när ni ska sätta ihop collage på datorn? 
svar: Vi använder oss bara av picmonkey.com :) 
 
Har ni något bra träningstips ni vill dela med er av? 
svar: Eftersom vi själva inte är så jätte duktiga på att träna så har vi tyvärr inget speciellt bra tips, men som ni säkert vet är det viktigt att äta nyttigt, och det vi brukar göra är att äta nyttigt men ändå gott. Som t.ex bananpannkakor med kesella och bär! 
 
Blir ni aldrig avundsjuka på varandra? 
svar: Jo ganska ofta faktiskt! Vi får ju inte alltid exakt samma resultat i skolan och då blir man lätt avundsjuk om den andra fått bättre. Sen ser vi inte exakt likadana ut kroppsmässigt heller, så det är något man kan blir lite avundsjuk på..
 
Har ni likadana personligheter? 
svar: Helt likadana personligheter har vi ju inte men jag tror att folk som känner oss kan svara på den frågan bättre än vad vi kan. Men jag har hört att jag (Antonia) pratar lite mera i vissa sammanhang!
 
Vad är det bästa ni vet? 
svar: De bästa jag vet är när jag är med kompisar på sommaren och vi har cyklat någonstans eller fikar i solen och vi har det jätte roligt och jag är helt bekymmerslös. 
 
Favorit årstid? 
svar: SOMMAREN! 
 
Godis / chips? 
svar: Man får inte välja båda på samma gång eller? ^^ Men i sånna fall måste jag säga godis!
 
One direction / Justin Bieber? 
svar: Ingen mer än den andra egentligen, men lyssnar nog mest på Justin. 
 
Roligaste ämne i skolan? 
svar: Det beror helt och hållet på vad man gör just då, men hemkunskap, engelska och slöjd är roligt! 
 
När fyller ni år? 
svar: Vi fyller år den 14 Januari :) 
 
Vad heter era föräldrar och hur gamla är de? 
svar: Våran mamma heter Isabel och är 43 år, våran pappa heter Mats och helt ärligt vet jag inte hur gammal han är eftersom vi inte träffar honom, men lite över 50 skulle jag tro. 
 
Vad heter era syskon och hur gamla är de? 
svar: Vi har en lillebror på 5 år som heter Aron, en lillesyster som heter Alfa och är 6 år, en storasyster som heter Viktoria och hon är 20 år gammal och sen har vi en halv-storasyster (som vi heller aldrig träffar) som heter Linnea och är 20 år hon med. 
 
Hur långa är ni och hur mycket väger ni? 
svar: Sofia är 172cm och jag är 171cm, och det var det ett tag sen vi vägde oss men jag skulle gissa på 53kg ungefär. 
 
Bråkar ni ofta? 
svar: Haha ja varje dag ungefär, fast det blir ju att vi tjaffsar och så går det över efter en timme. 
 
Vad har ni för kamera? 
svar: Vi har en Nikon D3000, men skulle sååååå gärna vilja ha en lite bättre! 
 
Vad heter ni i mellannamn? 
svar: Antonia heter Alexandra i mellannamn och Sofia heter Magdalena i mellannamn. 
 
 
Så nu känner jag att det räcker med frågor, ni kanske inte orkr läsa mera, haha. Men om ni känner att ni undrar något mera kan ni fortsätta fråga eftersom det blir en del två också! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har ni köpt era stentvättade jeans?

2013-03-29 @ 17:09:54
Postat av: Sarah

Vad kul nu fick jag lära mig lite mer om er men eftersom det blir en del 2 så kanske jag kan fråga lite saker...
Gillar ni beyonce o I så fall ska ni gå på hennes konsert?
Har ni kik o heter ni då Antoniawahren o Sofiawahren för sökte o då var det bilder på er är de fake eller äkta??kramar<3

2013-03-29 @ 17:23:03
Postat av: Anonym

Hur mycket poäng hade ni förra terminen?

2013-03-29 @ 18:32:00
Postat av: Anonym

favorit maträtt? favorit låt? favorit mascara?

2013-03-29 @ 18:32:39
Postat av: Sarah

har ni kik och om,så är det ni är
Antonia och Sofia wahren?
Eftersom att det e bilder på er.-Antoniawahren/sofiawahren..,så är era username snälla svara.

2013-03-30 @ 17:17:54
Postat av: Inez

Hej!
Ni verkar vara himla härliga båda två. Jag har själv en enäggstvillingsyster som är min allra bästa vän. Skulle bara vilja ge er rådet att INTE gå i samma klass på gymnasiet! Det är nog det bästa valet jag och min syster har gjort. Plötsligt är man inte längre "tjejen med en tvillingsyster" utan man är bara sig själv. Sen får man ju självklart också dubbelt så stor umgängeskrets! Jättekul, rekommenderar det starkt. Man umgås ju ändå hela tiden där hemma ;)

Svar: Hej där! Åh ja det låter ju bra och jag förstår precis hur du menar :) Men jag tror helt ärligt att jag inte skulle klara av att göra läxorna helt själv (vi hjälper alltid varandra) och så kanske en av oss slutar tidigare eftersom vi går i olika klasser och då blir det så onödigt att åka buss själv och allt sånt där.. Men det verkar ju vara bra!! :) Kram
Sofia & Antonia

2013-03-30 @ 18:50:17
Postat av: Sofia

Kul att få veta lite mer om er! :D Ville bara säga att jag heter också Sofia och har även Magdalena som mellannamn! Antar att det kanske är en vanlig kombination ;)

Svar: Haha men det var roligt faktiskt! ^^ Kram
Sofia & Antonia

2013-03-31 @ 04:23:56
Postat av: Rebecca

Jag är lika lång som er & väger 55kg & jag är enligt någon "vikttabell" eller vad det nu heter underviktig. Är ni också underviktiga då eftersom ni väger mindre? :o

Ha det bra! :)
Ps. Bra blogg ni har! :)

Svar: Ja skolsköterskan sa senast att vi är lite underviktiga men att det inte är något allvarligt, det som spelar roll för mig är hur man mår och att man ser hälsosam ut! Vi äter ju väldigt mycket och ofta och tränar knappt, sen tycker jag inte att vi ser underviktiga ut så det bekymrar mig inte alls! Åh tack så mycket, detsamma :) Kram
Sofia & Antonia

2013-04-07 @ 10:33:53

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0