Summer?

Ni glömmer inte att följa mig på insta va? @antoniawahren
 
Hej hej! Ni har antagligen redan märkt det och läst det överallt men HERREGUD vad varmt det är! Så himla skönt. Idag gick vi hem från skolan lite tidigare för att jag skulle återigen till Nyköping för att gå till tandläkaren, den 3 juli åker den av! Vi strosade runt lite i affärer, åt glass på donken och svettades i jeansen, haha. Förresten kanske ni undrar hur det gick på matte nationella och det vill jag inte prata om, närå, men det gick nog helt okej i alla fall! Nu ska jag äta middag, strax tillbaka igen. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

varför går ni båda hem tidigare från skolan om det bara är 1 utav er som ska till tandläkaren :o jag måste bara säga att er blogg är helt undeeeerbar och jag älskar verkligen att läsa den! :D

Svar: Haha jag vet, tidigare har bara jag åkt men igår ville Sofia följa med. Så vi pratade med mamma och tänkte att vi bara missade två lektioner som inte var så viktiga så det blev så! Men tuuusen TACK, så himla kul att höra :) Kram
Sofia & Antonia

2013-05-08 @ 18:13:26
Postat av: Sofia

Hej, jag har följt er blogg i ungefär en månad nu och tycker den är grym! Jättebra verkligen! :) Och får man fråga hur det kommer sig att bara en har tandställning? Borde ni inte ha ganska lika tänder eftersom ni är enäggstvillingar? Bara en liten fundering jag har haha ^^ Kram!

Svar: Haha jo jag förstår att du tänker så för det gör jag med! Sofia skulle kanske fått tandställning men sen så blev det inte så, men eftersom vi är enäggstvillingar är det rätt så konstigt. Fast inte omöjligt! Tack så jätte mycket förresten :D Kram på dig
Sofia & Antonia

2013-05-13 @ 22:57:13

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0