Graduation

Nu närmar sig sig skolavslutning, bal och studenten med stormsteg och jag kan inte bärga mig till sommarlov! Därför tänkte vi hjälpa er på traven och tipsa om några superfina skolavslutnings (student?) klänningar. Alla dessa skulle jag vilja bära, och särskilt de fyra första! Varenda en kommer ifrån Nelly.com. Dock har vi olyckligtvis bestämt oss för att inte beställa en ny klänning i år beroende på att vi redan har betalat så mycket för balen.
De här två klänningarna kommer vi ha! Lite trötta är vi på de men men, det är ju bara två timmar typ en gång som de kommer till användning så det är lika bra att inte köpa nya! Båda två har lite fina ryggar som ni får se en annan gång! 
 
- Tog en härlig pw med bästa Moa för en timme sen, så nu är vi otroligt trötta och nervösa inför matte nationella imrgon bitti. Massor av pussar och kramar till er. ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh kan ni länka till den första klänningen? Jag hittar den inte och den är sjukt snygg!

Svar: http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/festkl%C3%A4nningar/elise-ryan-555/cornelli-lace-dress-555215-13/ Här är en länk till denna klänning fast i en annan färg. De tar slut och kommer in jätte fort så mitt tips är att bevaka produkten och kolla hemsidan varje dag! Kram
Sofia & Antonia

2013-05-16 @ 17:16:15
Postat av: a

Kan ni vara snälla och länka till den andra? Den var helt underbar!!! Tack för tipsen

Svar: Det var så lite! Klänningarna på Nelly tar slut och kommer in väldigt fort, så mitt tips är att kolla hemsidan varje dag. Om du inte hittar den nu kommer vi troligtvis inte heller göra det. :) Kram på dig!
Sofia & Antonia

2013-05-16 @ 21:42:28
Postat av: Yarem

Är helt kär i den fjärde klänningen!

Svar: Jaaa veeeeet :o sjukt. Kram kram
Sofia & Antonia

2013-05-17 @ 16:44:44
URL: http://byyarem.forme.se
Postat av: Elaine

Fna klänningar :)

2013-05-19 @ 11:53:39
URL: http://mademoiselleElaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0