Torsdag

Jag idag efter skolan, kände för att posa lite // igår på våran powewalk // och så en till bild på mig, värst vad jag ska egopixa då // för några dagar sedan när det var varmt och soligt.

 

Nej men hallå på er! Gissa vem som gjorde det absolut sista nationella provet för denna termin? Jo JAG! Wiho! Nu ska jag bannemig stå ut dessa få dagar som är kvar för sedan kan jag ta det lugnt, japp. Nu har jag precis pluggat klart lite och känner lukten av mat så ska gå ner och äta tänkte jag, sen blir det Eurovision. Ha en mysig torsdag för imorgon är det fredag ♥ (ehh va?) 

 

 / Kan ni se vem det är?? 


Kommentarer
Postat av: Popkungen

Fin blogg :)

2013-05-16 @ 19:18:13
URL: http://www.popkungen.blogg.se
Postat av: Anonym

Har ni något sommararbete ?(= Vart ska ni höst? Gymnasiet eller någon yrkesinstitut? (=

Svar: Ja vi fick faktiskt sommarjobb igår och idag, då ska vi båda jobba på ett äldreboende! Sen ska vi börja gymnasiet till höst och har valt samhäll - media på JB. Kram kram
Sofia & Antonia

2013-05-16 @ 19:30:26
Postat av: Anonym

har inte ni nationella i språk?

Svar: Nej faktiskt inte, SÅ SKÖNT. Kram på dig främling
Sofia & Antonia

2013-05-16 @ 19:51:27
Postat av: Sarah

antonia?

Svar: Japp, ja, yes, si, oui, da! ;D
Sofia & Antonia

2013-05-16 @ 22:22:20
Postat av: Sara

Jättefin blogg har ni! <3
Är det möjligtvis Antonia? :s

Svar: Tack så jättesuper mycket! Ja det är det :D Kram
Sofia & Antonia

2013-05-16 @ 22:36:16
Postat av: Maja♡

Asså jag älskar er blogg, er stil o era bilder!♥
Jag chansar på att det är antonia;) Kramisar

Svar: Nejmen tack så himla mycket, verkligen roligt att höra! Det är helt rätt!! :D Kram
Sofia & Antonia

2013-05-16 @ 23:57:11
Postat av: Astrid

ANTONIA

Svar: Japp japp :D
Sofia & Antonia

2013-05-17 @ 15:21:40
URL: http://icuenca.blogg.se
Postat av: Yarem

Älskar er blommiga peplumtopp! Vet ni om den fortfarande säljs?

Svar: Åh visst är den söt :D det är lite tveksamt, men kolla hemsidan och se om du hittar den :) Kram
Sofia & Antonia

2013-05-17 @ 16:45:32
URL: http://byyarem.forme.se
Postat av: sera

er blogg måste nog vara min favoritblogg! ni är båda så sjukt snygga och finner sjukt mycket inspiration i era outfits och hoppas en dag att min blogg kommer likna er.
ni är supersnygga, glöm inte det. och er stil är galet fin! kraaam! er blogg kommer bli jädrans stor en dag och kommer nog vara läsare då också :)

Svar: Åh så himla roligt att höra, tusen tack för dina snälla ord! Kram på dig
Sofia & Antonia

2013-05-17 @ 17:29:41
URL: http://confringo.blogg.se
Postat av: Sara

Jättefin blogg har ni! <3
Är det möjligtvis Antonia? :s

Svar: Tusen tack! Ja helt rätt, wiho! Kram
Sofia & Antonia

2013-05-17 @ 20:16:37

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0