Recension - rocket mascara

Vi tänkte recensera denna mascara som vi använt i några veckor, eftersom jag själv tycker det är roligt att höra vad andra tycker om skönhetsprodukter tänkte vi att ni också kanske gör det!
 
Vi har då alltså köpte denna (rätt så nya) rocket mascara, och eftersom det är en ny modell hade vi rätt så höga förväntningar. Första gången vi använde den blev vi ganska besvikna, eftersom den var full blev ögonfranarna "stripiga" och separerades inte så bra. Sen är själva borsten "taggar" och inte "strån" vilket gör att färgen inte riktigt når ut ända till ögonfransarna. Men nu, några veckor senare, när den inte har lika mycket mascara i burken blir fransarna betydligt finare, de separeras mycket bättre. Så just nu är vi rätt så nöjda, men denna är ingen mirakel mascara precis så ni vet! Någon annan som har denna och håller med? 

Kommentarer
Postat av: klara

Ett tips är att använda en annan mascara under (en inte så tjock volym-mascara utan mer längd t.ex) och sen rocket över, jag får jättebra resultat då :)

2013-05-05 @ 22:44:36
URL: http://klarafardigaga.blogg.se
Postat av: Alexandra

Jag håller fullständigt med, hade världens superförväntningar på den och sen bara "Nähä..". Lite synd! Kram.

2013-05-05 @ 23:16:59
URL: http://alexandrarising.devote.se
Postat av: jessica

Jag tyckar min är helt okej! :) Varifrån har ni köpt ringarna? Dom vart ju superfina! ;)

Svar: Ja men eller hur, super duper bra var den inte! De är rätt så gamla och kommer ifrån H&M. Kram :)
Sofia & Antonia

2013-05-06 @ 06:00:04
URL: http://lovelife-jessica.blogspot.com
Postat av: Jonna

Jag har den och håller med, så var min i början också men blev bättre efter ett tag :)

2013-05-06 @ 08:43:40
URL: http://jonnatallberg.blogg.se/
Postat av: -

För mig är det tvärtom, den fungerar jättebra från början i nån vecka men sen blir det jätte dåligt så mascaran är liksom bra men samtidigt dåligt :P

2013-05-06 @ 08:58:48
Postat av: Sonjaa

Hejhej!
Fantastisk blogg! <3 Bara undrar, ungefär hur många bloggläsare på en dag har ni? :) Kram!!

Svar: Hejsan fina du!! Åh tack såååå mycket! vi brukar ha cirka 500-700 läsere per dag, ni är för underbara! Kram
Sofia & Antonia

2013-05-06 @ 15:06:16
Postat av: Anonym

Har båda ni tandställning? Superfin blogg!! Ps. Kan ni inte visa någon bild på resultatet av rocket mascara?? :)

Svar: Hejsan! Nej det är bara Antonia som har det, jo det skulle vi kunna göra någon gång inom en snar framtid! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-05-06 @ 16:57:50
Postat av: Elaine

Har funderat på att testa den där ... Jag gillar dock gummiborste :)

2013-05-06 @ 17:52:21
URL: http://mademoiselleElaine.blogg.se
Postat av: Sunshineeveryday

Vad bra med en recension om den där mascaran! Har nämligen funderat på att köpa den men tror jag köper någon annan nu :)

Svar: Åh vad roligt att höra att det uppskattades och vad bra att vi var till hjälp! :) Kram på dig
Sofia & Antonia

2013-05-07 @ 18:07:16
URL: http://Sunshineeveryday.devote.se
Postat av: Anonym

Testa maybeline falsies istället! Rosa hylsa. Grymt bra resultat 👍

Svar: Åh okej, tack för tipset! Kram
Sofia & Antonia

2013-05-07 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0