Stockholm

Hej allesammans! Idag åkte vi upp till själva huvudstaden för att shoppa lite, det var längesedan så det var roligt! Vi köpte inget speciellt men tittade i många affärer och såg mycket snyggt! Det var dock tråkigt att det var lite mulet och regnigt i luften.. Sen måste jag berätta en rolg sak också, ni vet sånna killar som går fram till främmande tjejer på stan och säger hur snygga de är och kysser de? De hände mig! Minus pussandet men det var riktigt chockande och roligt, haha. Varför jag vet det är för att jag såg honom senare gå fram till en annan tjej och så erkände han också på sms. Haha jaja vilket som, nu har vi dukat upp med massor av chips och dipp och är laddade inför Eurovision! Ha en mysig lördag. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den tredje bilden, vilken affär va det? :)

Svar: Ohio heter den, det var därifrån vi köpte våra linnen (ohiocenter.se). Kram :)
Sofia & Antonia

2013-05-18 @ 21:37:59
Postat av: A

"På sms" ojojojoj här hettar det till! Men gud va kul!! Hahahaha

Svar: Haha ja men han frågade ju efter mitt nummer och sen skrev han hur det egentligen låg till typ, haha.. Ja men det var faktiskt as roligt! Kram
Sofia & Antonia

2013-05-18 @ 22:01:14
Postat av: Sarah

HAHAHA va kul det hände mig med idag! haha, han hette William och va kort och brunhårig ? haha så söt !

Svar: Hahha fan vad kul! Men han som kom fram till mig var rätt så lång och brunhårig ^^ Kram
Sofia & Antonia

2013-05-18 @ 22:45:43
Postat av: Linnea

Vad heter affären på sista bilden? :)

Svar: Det är inne på Ohio, vi beställde våra linnen ifrån deras hemsida (ohiocenter.se). Kram
Sofia & Antonia

2013-05-18 @ 23:08:27
Postat av: Anonym

"William och var kort och brunhårig" HALLÅ DET ÄR JU RANDOMMAKINGMOVIES HALLÅ VARFÖR ÄR DET BARA JAG SOM FATTAR HUR STORT DET HÄR ÄR OH GUD

Svar: Haha fast han var inte kort och brunhårig, utan lång och brunhårig. Sökte på det efteråt och det var inte han det såg jag ;) ;) Kram
Sofia & Antonia

2013-05-19 @ 00:42:00
Postat av: SOFIA

Älskar inlägg som dessa när ni har massa bilder! Jättekul att kolla på :D Kram!

Svar: Åhh men va bra då, och super gulligt att du berättar det också så att vi vet! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-05-19 @ 10:31:58
Postat av: vilma

Det skulle vara kul om ni visar vad ni köpte i stockholm! :) Ni är så himla fina båda två och er blogg är superbra och väldigt inspirerande! Började läsa den för mer än ett år sedan och är fortfarande fast! Fortsätt som ni gör!! Kramar

Svar: Åh men gud vad roligt att höra, verkligen!! Tusen TACK! :D Det enda vi köpte i stockholm var ett par ballerina men de kommer upp strax :) Kram
Sofia & Antonia

2013-05-19 @ 16:49:50
Postat av: Sarah

Vem kom han fram till?Antonia eller sofia..dock vet ej vem som uppdaterat detta inlägg.

Svar: Det var Antonia! Sofia var inte med utan hade gått i förväg till en annan affär :) Kram
Sofia & Antonia

2013-05-23 @ 21:00:00

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0