Två nya linnen

Våra två linnen kom idag på posten! Riktigt snygga och sitter också väldigt bra! Kostar 129kr och vi beställde de ifrån ohiocenter.se. 
 
Hej hej! Vi kom hem från skolan vid tre och satte oss i solen en timme och åt mellis, alltså idag slog nog rekordet på värmen, det var sjukt skönt! Sen åkte vi till affären, handlade och träffade sedan Sara för lite prat medans vi åt glass. En fin fredag. Nu ska vi förbereda lite mera inlägg åt er, tvätta bort sminket och sätta på oss mysshorts. ttyl

Kommentarer
Postat av: Sara Hedström

Vad lycklig jag blir bara av se att ni skriver mitt namn! ^^ Imorgon får vi ta många snygga bilder brudar! ;)(och det har vi ju fått se att ni är bra på!)

*Väntar ivrigt på flera inlägg*

Svar: Haha nej men gud vas söt du är! :D Ja imorgon is the shit liksom!! Kramar
Sofia & Antonia

2013-05-17 @ 20:06:23
Postat av: Rebecca :)

Skitsnygga! passar er två kanon bra! :)
Funderar på att beställa, viken storlek har ni i dem? :)

Svar: Åh tack så mycket! Vi har storlek S/M :) Kram
Sofia & Antonia

2013-05-17 @ 21:54:15
Postat av: Sarah

LOOOOVE THEM<333

2013-05-18 @ 10:25:03
Postat av: Sarah

Älskar den förstaaaaaah!!så elegant!Älskar er och er blooooogg:):):)Byee

Svar: Åhh men tack snälla du! Gud vad roligt att göra! Kram på dig
Sofia & Antonia

2013-05-18 @ 17:20:41
Postat av: Sara R

Alltså alltid när jag går in här får jag världens behov av att shoppa! Haha. Sjukt snygga linnen!!!!! Vad tog ni för storlek på era? :)

Svar: Haha söt :D Vi tog S/M på våra! Taaaaaaack fina du. Kram :)
Sofia & Antonia

2013-05-19 @ 21:29:01
URL: http://sarareimhagen.blogg.se
Postat av: Frida

Hej! Jag har också beställt en tröja därifrån, men vet ni hur lång tid det tog innan de kom fram till posten? För jag hittade nämligen inte vart det står :)är tacksam för svar!

Svar: Hejsan! För oss tog det cirka fyra dagar :) Kram
Sofia & Antonia

2013-05-20 @ 22:19:21
URL: http://fridadn.blogg.se
Postat av: Hanna

Tycker verkligen ni har en fin och inspirerande blogg! :) Funderar på att beställa hem något linne från ohiocenter jag med, men kostade det mycket i frakt? :)Kram!

Svar: Åh tusen tack Hanna!! Jag minns inte tyvärr hur mycket frakten kostade, men det var en normal summa, eller var det fri frakt kanske??! Klicka in på hemsidan det står säkert där! Kram :)
Sofia & Antonia

2013-05-21 @ 21:09:59
URL: http://hannawikstens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0