Fotoprojekt

Innan sportlovet startade avslutade vi ett fotoprojekt vi hållit på med i skolan i några veckor. Tänkte visa er de bilderna eftersom jag tyckte det var väldigt roligt! Särskilt när man fick jobba med sina vänner och välja sitt ämne, som i vårt fall blev träning. Om ni inte visste det går vi Estet Media på gymnasiet!
 utomhus
produktfoto
 ljusgraffiti
 studio

PS: Fick en kommentar att skriva vem som skriver inlägget. Vet inte hur jag skriva det på ett snyggt sätt men lovar att börja med det :) Blir såå glad av kommentarer! Nu är det Antonia, hehe.
 
PS 2: Under tiden när jag skrev inlägget kom mamma upp med glass och jordgubbar. Ehh NAJS! Dock spillde jag massor av glass på hakan..
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej jag undrar var du redigerar dina bilder? Kram :)

2014-02-26 @ 19:57:08
URL: http://nattstad.se/ljungstedtjennifer
Postat av: Olivia Olofsson

Åh vilka fina bilder! Längtar tills jag kan köpa en ny kamera!:)

Svar: Åh tack så mycket Olivia! Vad kul att du läser bloggen :D
Sofia & Antonia

2014-02-26 @ 23:46:53
URL: http://livaolofsson.blogg.se/
Postat av: Olivia

Ni skulle kunna avsluta med kram Antonia/sofia :)

Svar: Ja det låter som en bra idé! :)
Sofia & Antonia

2014-02-27 @ 09:09:11

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0