Godmorgon torsdag

min frukost imorse, som oftast ser ut såhär
 Zigge! (aka Zigge pigge) 
 
Efter en lugn morgon tänkte jag snart börja sminka mig för att fota lite åt er. Har lite ideér i huvudet som kan bli bra! Dock är jag lite ovan vid att sköta allt själv just nu (Sofia är som sagt hos sin pojkvän fortfarande), när jag måste använda självutlösaren och springa fram och tillbaka till kameran hela tiden.. 
 
Efter det är det dags att börja packa väskan för jag och min pojkvän har fått låna hans systers hus helt själva. Har sett framemot det hela veckan! Kommer stanna en eller två nätter, och uppdateringen märker vi hur duktig jag är. Vill självklart koppla av och bara vara med min älskling ♥ Kram Antonia.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0