Motivation eller ångest?

träningskläder - blandade sportaffärer t.ex Stadium & Inter Sport // skor - nikefreerun.com 
 
Ja vad känner ni av träningsinlägg egentligen? Får ni motviation till att träna eller ångest för att ni inte tränar? Jag kommer ihåg när jag var en soffpotatis och överallt syntes svettiga snygga bilder på olika träningsformer, tips på proteinpuler och hur skönt det var efteråt. Just då kände jag bara "håll käften, jag vill ju inte..". Men ändra sig kan man, och nu har jag ett Friskis & Svettis kort som används 2-3 gånger i veckan. För vet ni vad? Jag är inte den som fastnat för gym och det är faktiskt ingen större grej med det. 
 
Med lite träningsverk från igår tar jag bussen till det jobbigaste spinningpasset man kan tänka sig. Trevligt! På tal om träning är dessa träningstajts beställda, ADIDAS. ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Hej! Så roligt att ni har börjat blogga lite igen :) jag tycker det är roligt när det i träningsinlägg, man bli motiverad :) Kram

Svar: Hejsan! Åh så bra, kommer troligtvis fortsätta skriva om våran träning :) tack tack och kram på dig!
Sofia & Antonia

2014-02-24 @ 20:53:09

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0