Top Model Sverige, såklart

 Godmorgon! ♥ Satt ni också och tittade på premiäravsnittet av Top Model Sverige igår efter veckor av längtan? Det gjorde i alla fall jag. Fick med mig pojkvännen att titta också och jag tycker det programmet är sjukt roligt. Kanske för att jag en gång i tiden längtade efter att få testa på modellivet? Eftersom programmet bara var 22 minuter online förstår jag också varför det visas dagarna mån - tor, trodde det var för bra för att vara sant först. ;) Något som jag irriteras på är tjejer som tror de är bäst i hela världen. För en dålig attityd kan göra en snygg människa ful! Håller ni med?
 
Jag brukar ibland klicka in på stockholmsgruppen.se (modeller) ifall jag behöver fördriva tiden lite. Inspirerande att titta på många vackra och unika ansikten tycker jag! Ibland hittar man personer man känner igen också, som Aina från PH! Ser ni henne?
 
Sitter just nu i bilen med mamma påväg till Södertälje, hon ska till doktorn och jag tyckte det kändes skönt att gå upp i tid och komma iväg någonstans. Kanske vi går en vända på stan eller äter lunch också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0