Vad hände?

jeans - JC // stickad - H&M // väst - VILA // klocka - Ur & Penn
 
Att nästan 50 personer (utan att vi uppdaterar) tittar in på bloggen VARJE dag gav mig ett rejält ryck, och helt plötsligt hade jag plockat ihop en outfit, dammat av stativet och fort som attan plåtat ett gäng bilder. Efter lite redigering och ingen tanke på vad jag håller på med sitter jag här med ett inlägg efter.. hur många månader? 
 
Hur som helst. Första dagen på sportlovet för oss Stockholmare och det känns givetvis mer än underbart! Syster åkte tidigt iväg imorse till sin pojkvän i Halmstad så jag vaknade upp ensam. Jag kommer ihåg första gången hon åkte iväg i en vecka till honom, vi hade aldrig varit ifrån varandra så länge så både hon och jag grät och kramades. Nu måste jag erkänna att jag tar hennes resor betydligt lättare än så. 
 
Ni får försöka hänga med i svängarna och så märker vi hur länge det här varar. Ses snart igen! ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Äntligen!!

Svar: Sötis <3
Sofia & Antonia

2014-02-24 @ 14:45:18
URL: http://nattstad.se/ljungstedtjennifer
Postat av: Ellinor

Jättekul att ni drar igång bloggen igen! Inspirerande och jordnära läsande. Har ingen aning om hur jag hittade hit första gången men sedan dess fastnade jag haha :)

Svar: Vilken fin kommentar, precis vad jag försöker få fram med inläggen! Så tack så mycket :)
Sofia & Antonia

2014-02-24 @ 20:23:07
Postat av: Agnes

Åh så jag har längtat!!

Svar: Såsåså kul att höra!!
Sofia & Antonia

2014-02-24 @ 23:24:43
URL: http://agneshammarlund.forme.se
Postat av: Carro

Jättefin outfit! :D

Svar: Tack Carro! :)
Sofia & Antonia

2014-03-01 @ 10:39:05
URL: http://carolinahannamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0