Dagens våriga

jeans - gina tricot // tröja - sheinside.com // jacka - modekungen.se // converse // glajjor - H&M // klocka - Ur & Penn 
 
Det var så soligt och fint att dessa bilder inte ens behövdes ljusas upp med redigering, lite blåsigt dock. Kommer ha på mig denna outfit när vi åker iväg till Nyköping senare ikväll med familjen, Sofia ska på ett läkarbesök och sen pratade mamma om bio. Låter bra för mig! Annars hoppas jag på att sova med min pojkvän ikväll, skulle vara perfekt. Kram 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Riktigt snyggt! Måste bara säga att jag är så glad att ni är tillbaka i bloggandet igen. Har saknat er blogg ända sedan ni slutade förra året :)

Svar: Åh tack tack tack! Det är tack vara den bra responsen från er som vi fortsätter :)
Sofia & Antonia

2014-03-08 @ 14:28:18

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0