Hur vill du se ut?

Igår mitt under det svettiga spinningpasset började jag fundera på det här med träning och hur ballt det egentligen är! För om man tänker efter, så kan man skulptera sin kropp och forma den precis hur man vill, vissa med bättre förutsättningar än andra, men fortfarande så klarar man ALLT bara om man själv vill! Om du har bestämt dig påriktigt den här gången att "nu ska jag fan ta tag i träningen" har du redan gjort halva jobbet. Sen är det bara att köra. Kram på er snyggingar ♥
Nya träningstight köpta på Stadiums hemsida men som tyvärr vekar vara slutsålda atm.. 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, tänkte fråga om dom åker ner i midjan eller sitter dom bra? och visst är det leggings material? :)

Svar: Hejsan! Jag tog den minsta storleken för gillar när de sitter riktigt tajt. Så jag blev besviken när de var rätt tunna och i legginsmaterial, de åker inte ner på mig speciellt mycket i alla fall men sitter en aning löst.. :)
Sofia & Antonia

2014-03-03 @ 21:57:20

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas bara för oss)

Din blogg eller liknande:

Din kommentar:

Trackback
bloglovin plusikassan.se
RSS 2.0